Ze względu na dużą konkurencyjność, ale i niewielką różnorodność rynku farb dekoracyjnych w ostatnim czasie, marka Dulux zadbała o sugestywny i wyróżniający się wizerunek swoich produktów. Nowe, barwne opakowania mają przyciągnąć uwagę klientów i sprawić, aby mając do wyboru tak wiele możliwości, sięgnęli oni właśnie po Dulux.
Produkty Dulux zostały podzielone na cztery różne filary o różnych właściwościach i zastosowaniach. Style Inspiration to farby typowo dekoracyjne, doskonale się prezentujące i podkreślające charakter wnętrza. Produkty spod znaku Performance & Protection wyróżniają wysokie parametry techniczne, dzięki czemu prócz estetycznego wyglądu gwarantują też świetną ochronę powierzchni. Well Being to linia przyjazna środowisku, natomiast Basics – standardowe białe farby stosowane przy odświeżaniu wnętrza.
Dla każdego filaru produktów agencja Dragon Rouge zaprojektowała specjalne opakowanie, które jasno określa przeznaczenie farby i jej charakter, a także oddziałuje na emocje konsumentów. Priorytetem jest czytelność i spójność oferty, dlatego też centralne miejsce na wszystkich opakowaniach zajmuje nazwa produktu. Żywo, barwnie i mocno klimatycznie prezentują się farby Style Inspiration. Funkcjonalny charakter linii Performance & Protection podkreślają mocne, proste kształty i kolorystyka, w której dominuje srebro. Odręcznie pisany tekst oraz wszechobecna zieleń na opakowaniach z serii Well Being sugerować mają ekologiczność oraz przyjazność rodzinie, natomiast przejrzysty, zdominowany przez biel wizerunek odzwierciedla prostotę produktów z filaru Basic.
Źródło: Dragon Rouge