REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

BASF prezentuje owoce dyskusji o nanotechnologiach


Firma BASF dokonała podsumowania działalności projektu Dialog Forum Nano w okresie 2011/2012. Dialog Forum Nano to działająca od roku 2008 platforma komunikacyjna dla reprezentantów ośrodków naukowych, przemysłu oraz firm zajmujących się badaniem i sprzedażą produktów wykorzystujących nanotechnologie.

fot. arch. BASF

W ramach projektu poruszano takie kwestie jak obecny stan wiedzy na temat nanotechnologii, luki w znajomości tych zagadnień oraz sposoby atrakcyjnej prezentacji tych informacji klientom. W podsumowującym raporcie zamieszczone zostały wnioski z tych dyskusji wraz z całym szeregiem przykładów, takich jak odpychające brud czy antymikrobowe tkaniny, a także funkcjonalne farby i powłoki.

Raport można pobrać ze strony nanotechnology.basf.com, na której zamieszczonych jest również wiele innych informacji związanych z nanotechnologiami, w tym dotyczących nowych produktów na bazie nanocząstek.

źródło: BASF

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
50%
50%
Ocen: 0
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA