REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Kolorowa Polska – kolorowy ogień pytań

Jakie kolory najbardziej lubią Polacy i w jaki sposób jest to związane z ich wiekiem, płcią, miastem zamieszkania, statusem społecznym? Na to pytanie próbuje odpowiedzieć Kolorowa Polska, pierwsza w Polsce kampania badająca preferencje kolorystyczne na tak dużą skalę.

Kolorowa Polska

Fot. Kolorowa Polska

Kampania Kolorowa Polska zorganizowana przez Dekoral Fashion rozpoczęła się pod koniec kwietnia i potrwa jeszcze do końca tego roku. Na czym polega?

Za pośrednictwem Internetu oraz ulicznych sondaży przez cały czas zbierane są dane na temat ulubionych kolorów Polaków (w oparciu o paletę Dekoral Fashion). W ramach kampanii internetowej rejestrowane są głosy oddane w ankiecie na stronie www.KolorowaPolska.pl. Głosowanie odbywa się za pośrednictwem portalu Facebook, z którego pobierane są dane demograficzne uczestników. W ten sposób można stwierdzić, jaki jest związek między ulubionym kolorem a miejscem zamieszkania, wiekiem, płcią… i tak dalej.

To nie wszystko! Prócz tego zorganizowano kampanię bannerową, która polega na tym, że w różnych miejscach w Internecie umieszczono bannery w 3744 kolorach. Po kliknięciu banneru w ulubionym kolorze internauta zostaje przekierowany na stronę akcji Kolorowa Polska w kolorze, który wybrał. Kliknięcia w bannery również są rejestrowane przy opracowywaniu wyników ankiety.

Niebiesko nad Wisłą

Zebrane dane są na bieżąco publikowane na stronie akcji. Póki co zdecydowanymi liderami wśród ulubionych kolorów w poszczególnych województwach i miastach są Blue Jeans (najpopularniejszy w Gdańsku, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Warszawie) oraz Muślinowy Turkus (preferowany przez mieszkańców Lublina i Wrocławia). Są jednak i niespodzianki – mieszkańcy Białegostoku i Bydgoszczy zdecydowanie stawiają na odcienie cytrusowe…

Blue Jeans to również najpopularniejszy kolor wśród osób w wieku od 19 do 60 lat oraz ulubiony kolor mężczyzn (wskazało na niego 20% ankietowanych panów). Wygląda na to, że dżinsowy błękit robi nad Wisłą absolutną furorę! Prócz tego ze strony akcji Kolorowa Polska możemy się między innymi dowiedzieć, jakie są ulubione odcienie osób w związkach, dzieci oraz ojców.

Konkursy, nagrody

Dbając o to, by zainteresowanie akcją nie gasło, Dekoral Fashion kusi nagrodami dla uczestników ankiety. Do wygrania iPhone 5C w wybranym przez siebie kolorze.

Trwa także towarzyszący akcji konkurs Metamorfozy, w którym wygrać można metamorfozę siebie i swojego wnętrza. Konkursowe zdjęcia nadsyłać można jeszcze tylko do 8 sierpnia – to ostatni moment, by spróbować swoich sił. Zachęcamy do udziału, jak również głosowania w ankiecie oraz śledzenia akcji!

Fot. Kolorowa Polska

Źródło: Kolorowa Polska, Dekoral

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
100%
0%
Ocen: 1
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA