REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Kolor Roku 2021 AkzoNobel: pewny grunt pod nogami

Kolorem Roku 2021 firmy AkzoNobel został Brave Ground. To ciepły, ziemisty odcień neutralny, który dodaje odwagi, by być gotowym na zmiany.

Kolor Roku 2021 AkzoNobel Brave Ground

Fot. arch. AkzoNobel

Ponieważ niespodziewane wydarzenia i doświadczenia stały się już nieodłącznym elementem naszego życia, nic dziwnego, że nie czujemy się we współczesnym świecie pewnie. Według obszernego badania trendów, przeprowadzonego przez AkzoNobel, ludzie najbardziej potrzebują dziś poczuć stały grunt pod nogami. Dlatego to właśnie ziemisty i stonowany Brave Ground został Kolorem Roku 2021 firmy.

Nie tylko dla farb dekoracyjnych

Komfort, który odnajdujemy w niezmienności drobnych rzeczy, pomaga nam się otworzyć i wyrazić siebie, opowiadać się za tym, w co wierzymy i planować przyszłość, nie zapominając o przeszłości. Jak mówi David Menko, dyrektor ds. marketingu w AkzoNobel:

Coroczne badanie trendów, które realizujemy razem z czołowymi ekspertami z dziedziny designu, znajduje zastosowanie we wszystkich naszych oddziałach farb i powłok. Nasz zespół projektantów wykorzystuje uzyskane obserwacje, by stworzyć odcienie i wykończenia najbardziej na czasie, odpowiadające na potrzeby rynku – zarówno sektora farb dekoracyjnych i architektury, jak i branży lotniczej, elektroniki czy produktów do drewna.

Jak bowiem słusznie zwraca uwagę Menko, z opracowywanych co roku przez AkzoNobel palet korzysta nie tylko branża farb dekoracyjnych, ale również innych produktów, w przypadku których kolor jest ważny – jak lakiery samochodowe, farby proszkowe czy powłoki na drewno. Konkretny odcień, tekstura i wykończenie są następnie indywidualnie dostosowywane do potrzeb klienta.

Solo lub w zestawie

Neutralne odcienie jak Brave Ground mogą grać pierwsze skrzypce lub pomóc wydobyć to, co najlepsze, z innych kolorów. Projektanci AkzoNobel stworzyli więc również uzupełniającą gamę odcieni, które najlepiej prezentować się będą w połączeniu z Kolorem Roku 2021. Jak mówi Heleen van Gent, dyrektor kreatywna w Global Asthetic Center AkzoNobel:

Kiedy klienci postanawiają odmienić swoją przestrzeń życiową, wsparciem służy im nasza kolorystyczna ekspertyza. Dlatego badanie kolorystyczne jest co roku priorytetem na naszej liście zadań.

Kolory z palety Trust (Zaufanie) dodają odwagi, by współpracować i nawiązywać kontakty. Zestaw Challenge (Wyzwanie) zachęca, by budować przyszłość na fundamentach przeszłości. Earth (Ziemia) to trampolina do tego, by zbudować wokół siebie zupełnie nowy świat.

Kolor Roku – by wyrazić siebie

David Menko dodaje, że kolor, jak wszyscy wiemy, odgrywa w świecie bardzo ważną rolę – pomaga nam wyrazić siebie. Dla AkzoNobel Kolor Roku to sposób, by podzielić się swoją pasją do farb oraz pomóc klientom wyróżnić siebie i swoje produkty.

Źródło: AkzoNobel

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
100%
0%
Ocen: 1
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA