REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Arkema – wyniki za rok 2016

Bardzo dobre wyniki za miniony rok zanotowała firma Arkema. Dzięki silnej pozycji w Ameryce Północnej i Azji oraz sukcesom w pracach nad innowacyjnymi materiałami udało się jej osiągnąć rekordowe wskaźniki.

Arkema wyniki 2016

Fot. arch. Arkema

Rekordowy był m.in. zysk EBITDA – wyniósł 1,189 mln € i wzrósł w stosunku do poprzedniego roku o 12,5%. O 3,2% wzrosła również wielkość produkcji, głównie dzięki działaniom na rynku azjatyckim. Oprócz Azji, firma ma również silną pozycję w Ameryce Północnej – tym dwóm rynkom odpowiada obecnie 60% jej sprzedaży. Przychody ze sprzedaży za cały rok wyniosły 7,535 mln €.

Firma skupia się obecnie na innowacyjnych materiałach i odnosi na tym polu spore sukcesy. Ponadto sprawnie przebiega integracja dwóch firm, zakupionych przez Arkemę w ostatnim czasie – Bostik i Den Braven. Działania, których celem jest włączenie nowych przedsiębiorstw w struktury firmy, będą kontynuowane w roku 2017.

Źródło: Arkema

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
50%
50%
Ocen: 0
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA