a
kontakt z nami: 785 366 475 redakcja: redakcja@rynekfarb.pl reklama: ad@rynekfarb.pl
Profesjonalnefarby.net
Rynek FarbFarby przemysłowesamochodowe i refinishWszystko w jednym miejscu – platforma dla warsztatów

Wszystko w jednym miejscu – platforma dla warsztatów

Producent lakierów zaprezentował nową platformę, dzięki której warsztaty lakiernicze będą mogły usprawnić swoją pracę. Axalta Nimbus gromadzi wszystkie niezbędne narzędzia w jednym miejscu.

Fot. arch. Axalta Coating Systems

Firma Axalta Coating Systems ogłosiła premierę Axalta Nimbus – globalnej platformy dla branży napraw renowacyjnych. Za jej pośrednictwem klienci mają dostęp do wszystkich narzędzi oraz zasobów Axalty w jednym miejscu.

Dostawca i partner biznesowy

Za sprawą Axalta Nimbus warsztaty lakiernicze mają pod ręką wszystkie niezbędne narzędzia – od systemu wyszukiwania receptur kolorów przez system zamawiania produktów i zarządzania zapasami po zasoby szkoleniowe i wsparcie. Jak wyjaśnia Troy Weaver, prezes oddziału Global Refinish w Axalta CS:

Axalta Nimbus pomaga naszym klientom pracować w inteligentniejszy sposób. Ta innowacyjna technologia bazuje na dogłębnym zrozumieniu tego, jak pracują nasi klienci. Potwierdza ona także, że chcemy być dla serwisów nie tylko czołowym dostawcą lakierów, lecz także partnerem biznesowym, który wspiera ich w wydajniejszej i bardziej dochodowej pracy poprzez innowacyjne i zaawansowane rozwiązania.

Dzięki wszystkim narzędziom na jednej platformie warsztaty zyskują dostęp do danych biznesowych i analiz, dzięki którym mogą również łatwiej i szybciej podejmować decyzje oraz zwiększać efektywność pracy. Platforma wyróżnia się przyjaznym interfejsem, który można dostosować do indywidualnych potrzeb.

Dostęp do wszystkich modułów

Axalta Nimbus umożliwia dostęp do wszystkich modułów: Color, Catalog, Stock, Store, Insights, Academy oraz Support. Axalta Nimbus Color wykorzystuje autorskie algorytmy Axalty, aby wyszukiwać, sortować i wyświetlać precyzyjne receptury kolorów. Stock pozwala wyświetlać zużycie materiałów w czasie rzeczywistym, Store – zamawiać potrzebne produkty. Insights zawiera natomiast dane i wskaźniki KPI, które pomagają serwisom pracować wydajniej i bardziej dochodowo oraz pomagają w świadomym podejmowaniu decyzji biznesowych.

Źródło: Axalta Coating Systems