a
kontakt z nami: 785 366 475 redakcja: redakcja@rynekfarb.pl reklama: ad@rynekfarb.pl
Profesjonalnefarby.net
Rynek FarbPigmenty i dodatkiNowy wizerunek koncernu Grupa Azoty

Nowy wizerunek koncernu Grupa Azoty

Od dnia 5 grudnia 2012 wszystkie firmy skupione przez Grupę Kapitałową Azoty Tarnów funkcjonują pod wspólną nazwą Grupa Azoty. Nowa marka ma zwiększyć rozpoznawalność grupy na świecie oraz stać się znakiem wysokiej jakości produktów chemicznych.

Premiera marki Grupa Azoty w dniu 5.12.2012. Fot. arch. Grupa Azoty

Decyzję o powołaniu nowej marki podjęły Zakłady Azotowe w Tarnowie-Mościcach S.A., będące dominującą jednostką w całej grupie kapitałowej. Uznano, że dzięki temu posunięciu grupa, która stanowi największy polski koncern chemiczny i już teraz jest znana i ceniona na europejskim rynku, będzie jeszcze bardziej rozpoznawalna. Połączenie zaś wszystkich produktów oferowanych przez spółki należące do grupy w jedną, bogatą ofertę będzie ma stanowić duże ułatwienie dla potencjalnych klientów.

Nowe logo grupy stanowi, podobnie jak nazwa, połączenie starego z nowym, tradycji z otwarciem na rynek międzynarodowy. Wizerunek wzbijającej się do lotu jaskółki, historyczny znak Zakładów Azotowych, sąsiaduje tu z nowoczesnym, wyrazistym liternictwem. Inną ważną zmianą jest ujednolicenie wizerunku firm i wszystkich produktów znajdujących się w ofercie grupy.

W ramach promowania nowej marki na rynku zorganizowana została ogólnopolska kampania pod hasłem „Nowe oblicze polskiej chemii”.

Źródło: Grupa Azoty