a
kontakt z nami: 785 366 475 redakcja: redakcja@rynekfarb.pl reklama: ad@rynekfarb.pl
Profesjonalnefarby.net
Rynek FarbFarby przemysłoweantykorozyjne i ogniochronneMarka Resicoat AkzoNobel – 50 lat na rynku

Marka Resicoat AkzoNobel – 50 lat na rynku

Należąca do AkzoNobel marka Resicoat, oferująca powłoki antykorozyjne oraz zapewniające izolację elektryczną, świętuje w tym roku swoje 50. urodziny. Nie spoczywa jednak na laurach, a planuje kolejne półwiecze.

Resicoat AkzoNobel

Fot. arch. AkzoNobel

Marka Resicoat powstała w roku 1971 i została stworzona przez Robert Bosch GmbH and Akzo Coatings GmbH. Początkowo należące do niej produkty służyły wyłącznie do izolacji elektrycznej (zastosowanie to do dziś pozostaje filarem marki). W 1992 roku Resicoat stało się częścią Akzo Coatings GmbH, a powłoki marki trafiły na światowy rynek.

Duma z przeszłości, plany na przyszłość

Powłoki Resicoat są stosowane w celach izolacji elektrycznej oraz zapewniają długoterminową ochronę antykorozyjną takim elementom jak rurociągi, zawory, kształtki czy pręty zbrojeniowe. Jak komentuje Daniela Vlad, dyrektorka oddziału AkzoNobel Powder Coatings:

Jesteśmy bardzo dumni ze złotego jubileuszu Resicoat. To szanowana marka, która rosła i ewoluowała, dostosowując się do potrzeb klientów. Pewne rzeczy jednak się nie zmieniają – na przykład zdolność powłok Resicoat do radzenia sobie nawet w najtrudniejszych warunkach.

Daniela Vlad dodaje, że marka nadal będzie rozwijać się i zmieniać wraz ze zmianami potrzeb oraz środowiska wokół nas. Świętując swoje pięćdziesięciolecie, równocześnie patrzy w przyszłość i myśli o tym, jakie będą potrzeby klientów w ciągu następnych pięćdziesięciu lat.

Najnowsze zastosowania

Wszechstronne produkty Resicoat mogą być stosowane w wielu branżach. W ostatnim czasie powłoki Resicoat R2 zostały wykorzystane m.in. w projekcie relokacji zasobów wodnych Pearl River Delta w Chinach – największej tego typu inwestycji w historii prowincji Guangdong. Obecnie marka służy także wytwórcom elektrycznych samochodów i części do nich.

Źródło: AkzoNobel