589 firm z 48 krajów wzięło udział w konkursie Epica Awards. Nagroda w tym konkursie zapewnia prestiż i reklamę firmy. W tym roku jedną z nagród przyznano firmie Beckers AB-Alcro, która otrzymała trzecią nagrodę w kategorii „Konserwacja domu". Przekaz reklamowy oferowany przez AB-Alcro, który wyszedł poza ramy zwykłego płaskiego plakatu.
Billboard wyglądający na pierwszy rzut oka na obrazek 3D z postaciami dwóch hokeistów przeciwnych drużyn w ataku na krążek (szwedzka drużyna, sponsorowana jest przez Alcro) to finalista konkursu. Obraz jest pełen dynamiki, barw i wrażenia ruchu kropel farby. Wszystko przedstawione jest w bardzo realistyczny i dynamiczny sposób. Autorem reklamy jest Brindfors Lowe agency działające we współpracy ze sztabem marketingowym firmy Alcro. Billboard prezentowany jest w Sztokholmskim metrze, co zapewnia dziełu bardzo duża oglądalność.
Jury oceniało pomysłowość, twórczość przekazu oraz jakość pomysłu. Składało się ono z przedstawicieli prasy branżowej. Nagrody zostaną przyznane podczas ceremonii wręczenia nagród w styczniu 2012 roku w Ljubljanie na Słowenii.
A oto nagrodzony zespół z agencji reklamowej Lowe Brindfors:
Copywriter: Peter Laurelli
Art Director: Rickard Villard
Photographer: Ian Crawford
Graphic Designer / Typographer: Jeanette Andersson
Art buyer: Caroline Agné
Account supervisors: Maria Lundvall, Marie Klinte
Account managers: Anette Nygards, Karolina Jansson
Retouching: Roland Lindgren, Andreas Lindström / Bildinstitutet