Akcja #DodajKoloru firmy AkzoNobel, właściciela marki Dulux, dobiegła końca. Dzięki pomocy wolontariuszy, przy wsparciu ponad 50 000 internautów, udało się pomalować 1000 m2 Centrum Onkologii w Warszawie.
Inicjatywa #DodajKoloru ogłoszona została w październiku. Wcześniej Dulux zadeklarował odmalowanie 500 m² powierzchni Centrum Onkologii, ale kiedy zorientował się, jakie są rzeczywiste potrzeby, postanowił rozszerzyć akcję i zaangażować internautów.
Za każde 100 pobrań aplikacji Dulux Visualizer firma zaoferowała odmalowanie kolejnego metra kwadratowego. Zachęcała również do udostępniania zdjęć z tagiem #DodajKoloru. Akcję wsparli również celebryci – twarzą inicjatywy były blogerka Macademian Girl, Tamara Gonzales Perea, oraz aktorka Katarzyna Zielińska. Prócz tego przyłączyli się Miss Polonia 2016 Izabella Krzan, piosenkarka Iwona Węgrowska, prezenter Zygmunt Chajzer i dziennikarze telewizyjni Marek Horczyczak, Rafał Patyra, Joanna Kryńska, Michał Bebło i Magda Kaliniak. Partnerem akcji była również fundacja Rak’n’Roll.
Ostatecznie udało się uzbierać 1000 m², które odmalowano w weekend 10-11 grudnia. Za pędzel chwyciło 80 wolontariuszy oraz gwiazdy. Dzięki akcji placówka nabrała kolorów, tak ważnych dla pozytywnego myślenia w walce z chorobą.
Źródło: AkzoNobel