REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Carboline świętuje 75. urodziny

2022 to dla Carboline rok jubileuszowy. Producent, będący liderem na rynku powłok, okładzin i farb ogniochronnych obchodzi swoje okrągłe, 75. urodziny.

Carboline 2022 jubileusz 75. urodziny

Fot. arch. Carboline

Firmę Carboline założył Stanley Lopata w roku 1947. Od małego przedsiębiorstwa z siedzibą w St. Louis w stanie Missouri z czasem rozrosła się w koncern o zasięgu globalnym.

Ponad 500 produktów i farby na stacji NASA

W ciągu minionych 75 lat Carboline wprowadziło na rynek ponad 500 produktów, rozrosło się do ponad siedmiu ośrodków badawczych, 20 zakładów produkcyjnych oraz setek magazynów. Jak mówi prezes Carboline, Chris Tiernay:

Rok 2022 to nasze 75. urodziny – osiągnięcie, z którego jesteśmy niezwykle dumni. Przez ostatnie 75 lat w Carboline rozwiązywaliśmy problemy, stanowiące największe wyzwania branży. Trwamy w przekonaniu, że zawsze istnieje rozwiązanie. Wraz z naszymi pracownikami na całym świecie, dostawcami i klientami nie możemy się doczekać następnych 75 lat.

Przy okazji 75. urodzin Carboline przypomina swoje osiągnięcia. Farby producenta zastosowane zostały m.in. na ikonicznych obiektach, takich jak stacja NASA na przylądku Canaveral czy kilka stadionów olimpijskich, a także na licznych muzeach, rafineriach, elektrowniach, zbiornikach wodnych i statkach.

Jubileuszowe akcje

W trakcie tego roku Carboline będzie spoglądać wstecz, poświęcając uwagę własnym korzeniom i osiągnięciom, a równocześnie planować przyszłość. Jubileuszowe wydarzenia mają być skierowane zarówno do pracowników, jak i klientów.

Planowany jest m.in. program „75 Ways to Give Back”, w ramach którego pracownicy udzielać się będą w lokalnych społecznościach i dzielić doświadczeniami, a także „75 Red Buckets of Surprises” – w którym klienci w zamian za swoje historie związane z firmą będą mogli otrzymać wiaderko wypełnione markowymi gadżetami Carboline.

Źródło: Carboline

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
50%
50%
Ocen: 0
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA