a
kontakt z nami: 785 366 475 redakcja: redakcja@rynekfarb.pl reklama: ad@rynekfarb.pl
Profesjonalnefarby.net
Rynek FarbPigmenty i dodatkiAshland: Zmień sposób, w jaki myślisz o farbach!

Ashland: Zmień sposób, w jaki myślisz o farbach!

Ashland rusza z nową, ogromną kampanią reklamową. „Transform the way you think about paint” („Zmień sposób, w jaki myślisz o farbach”) – nawołuje w swoim haśle reklamowym. I prezentuje niedoceniony świat modyfikatorów, surfaktantów i środków antypiennych.

Ashland

Fot. arch. Ashland

Użytkownik mówi: „farba”, myśli: „kolor”. Dla producenta jednak „farba” znaczy dużo więcej – to również krycie, lepkość, łatwość aplikacji. Te wszystkie cechy – które kontrolować można przy pomocy odpowiednich dodatków – są nie mniej ważne, a może nawet ważniejsze, od odcienia.

Ashland doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Modyfikatorom reologii i innym dodatkom do farb poświęcił ponad pół wieku swojej działalności. Wypracował w tym czasie rozwiązania, które zrewolucjonizowały branżę farbiarską – poprawiły krycie, dostosowały lepkość, ułatwiły nanoszenie i rozprowadzanie farby na powierzchni.

Obecnie, poprzez nową kampanię reklamową, firma dąży do tego by podkreślić i uświadomić znaczenie wprowadzonych przez siebie technologii. Prachur Bhargava, global marketing manager z oddziału Industrial Specialties, przekonuje, że odpowiedni system reologiczny oferuje ogromne możliwości jeśli chodzi o właściwości użytkowe farby. I dodaje, że w ostatnim czasie Ashland prowadzi również intensywne badania nad sposobami aplikacji farby, biorąc pod uwagę nawet takie parametry jak przykładana siła i dynamika ruchu pędzla. Wyniki będą cennym uzupełnieniem dotychczasowych badań i z pewnością przyczynią się do opracowania kolejnych przełomowych rozwiązań.

Szczegóły znaleźć można na nowo uruchomionej stronie internetowej. Firma zamieściła tam wiele informacji na temat reologii oraz możliwości opracowanych przez siebie dodatków, licząc na to, że im większa będzie wiedza klientów, tym bardziej doceniać będą oni oferowane przez Ashland produkty. Strona będzie na bieżąco aktualizowana. Prócz tego kampania obejmie największe branżowe publikacje na całym świecie, zarówno on-line, jak i w formie papierowej.

Źródło: coatingsworld.com