AkzoNobel wspiera jedno z najbardziej kolorowych wydarzeń sportowych na świecie. Firma została oficjalnym dostawcą Tour de France.

Fot. stokpic / pixabay.com
W ramach strategicznej, trzyletniej współpracy koncern będzie służył swoją gamą innowacyjnych produktów. Współtworzyć będzie również projekty na poziomie lokalnych społeczności.
Wspólne wartości i sportowy duch
Thierry Vanlancker, dyrektor generalny AkzoNobel, przekonuje, że ważnymi wartościami Tour de France są praca zespołowa, kompetencje i ludzki wysiłek – bliskie również AkzoNobel. Holenderski koncern dzieli też z wyścigiem pionierskiego, sportowego ducha. Jak mówi dyrektor Vanlancker:
AkzoNobel i Tour de France to połączenie nie do odrzucenia. Podobnie jak Tour de France możemy się pochlubić długą i barwną historią, w której pasja i zrównoważony rozwój spotykają się z innowacją i tradycją.
Dodaje, że dla AkzoNobel to nie tylko szansa, by dotrzeć do nowych i obecnych klientów. Współpraca daje również możliwość działania w obrębie lokalnych społeczności we Francji.
Źródło: AkzoNobel