a
kontakt z nami: 785 366 475 redakcja: redakcja@rynekfarb.pl reklama: ad@rynekfarb.pl
Profesjonalnefarby.net
Rynek FarbFarby dekoracyjnedo ścian i elewacjiCzy Kansai Paint podbije polski rynek?

Czy Kansai Paint podbije polski rynek?

Kansai Paint znajdujący się w dziesiątce największych producentów farb na świecie postanowił podbić europejski rynek. Przyczółkiem do tego podboju ma być Polska.

Kansai Paint

Fot. arch. Kansai Paint

Jak informuje w swoim oświadczeniu producent z Japonii Polska ma być pierwszym krajem w Unii Europejskiej, w którym Kansai rozpocznie działalność na tak wielką skalę. Plany firmy zakładają otwarcie własnych sklepów w każdej miejscowości zamieszkiwanej przez co najmniej 40 tys. mieszkańców.

Już w drugim kwartale tego roku swoje podwoje otworzy 5 pierwszych salonów, a do końca tego roku ma ich być otwartych aż 15! Do 2020 roku Kansai Paints zakłada posiadanie własnej sieci ponad 120 sklepów z farbami dekoracyjnymi, przemysłowymi i akcesoriami malarskimi oraz przynajmniej jednej fabryki, która docelowo ma zaopatrywać nie tylko rynek polski, ale również resztę Europy. Firma Kansai Paints nie wyklucza również kilku przejęć w celu wzmocnienia swojej obecności na polskim rynku.

Jak twierdzi prezes Kansai Paints, Pan Hiroshi Isino:

Obserwowaliśmy polski rynek farb przez ostatnie kilka lat i uważamy, że jest to najlepsze miejsce do rozpoczęcia działalności w Europie. Dzięki własnej sieci innowacyjnych punktów sprzedażowych planujemy osiągnąć ponad 10% udziału w polskim rynku farb w ciągu najbliższych 5 lat.

Według informacji opublikowanych przez Kansai Paints koncept własnego sklepu został już sprawdzony w jednym z miast północnej Polski. Zarówno forma kontaktu z klientami jak i produkty zaoferowane przez Kansai klientom znad Wisły potwierdziły duży potencjał konsumencki i skłoniły firmę do wybrania naszego kraju jako przyczółka do podboju Europy.

Firma nie podaje ile zainwestuje w budowanie marki w Polsce.

Firma Kansai Paint powstała w 1918 roku w japońskim Amagasaki. Z czasem rozbudowała swoją sieć fabryk i sklepów w Japonii i stała się tam najważniejszym producentem farb. Dzięki sprawnemu zarządzaniu i wysokiej jakości produktów rozszerzyła swą działalność na inne kraje azjatyckie, a w 1987 wkroczyła na rynek amerykański. Obecnie zatrudnia prawie 12 000 osób i od wielu lat utrzymuje się w pierwszej dziesiątce największych producentów na świecie.

Aktualizacja: 02.04.2015. Gratulujemy wszystkim uważnym, którzy zorientowali się, że powyższy news jest tylko Prima aprilisowym żartem!