Firma Siegwerk zamierza zadbać o lepszą obsługę zdalną swoich klientów. W tym celu wprowadzi do użytku nowe narzędzia wirtualne.
Obecnie producent testuje różne technologie komunikacji, które pozwolą nawiązać kontakt z klientem i zaprezentować swoje produkty i rozwiązania, a także umożliwią lepszą wymianę wiedzy i zagwarantują profesjonalne wsparcie.
Transmisje, konferencje on-line, wirtualne pokazy
Z założenia wprowadzane właśnie rozwiązania mają przynieść firmie korzyści na stałe – poprawić interakcję z klientami i efektywność, redukując czas konieczny na podróż do siedziby Siegwerk. Obecnie jednak, w dobie gdy ze względu na pandemię COVID-19 kontakt osobisty wciąż nie jest wskazany, podobne technologie okazują się wyjątkowo użyteczne. Ralf Hildenbrand, prezes oddziału amerykańskiego oraz członek zarządu Siegwerk, wyjaśnia:
Chcemy przenieść kontakt z klientem w sferę wirtualną, oferując takie narzędzia jak transmisje na żywo z wydarzeń, konferencje on-line, wirtualne pokazy, zdalne szkolenia czy warsztaty.
Hildenbrand dodaje, że pogłębiony kontakt cyfrowy w połączeniu z lokalnymi wydarzeniami oraz spotkaniami osobistymi pozwoli firmie działać szybciej, efektywniej oraz lepiej dostosowując się do potrzeb klientów.
INKday dla uczestników z całego świata
Oprócz nowych, zdalnych możliwości kontaktu face-to-face z klientami firma planuje również zmienić na bardziej wirtualną formułę swoich wydarzeń z serii INKday. W ten sposób umożliwi udział uczestnikom z całego świata. Siegwerk organizuje spotkania z cyklu INKday już od ponad dwunastu lat, oferując klientom i ekspertom doskonałą platformę do dyskusji na najważniejsze dla branży tuszów tematy.
Źródło: european-coatings.com