REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Siegwerk inwestuje w wirtualną obsługę klienta

Firma Siegwerk zamierza zadbać o lepszą obsługę zdalną swoich klientów. W tym celu wprowadzi do użytku nowe narzędzia wirtualne.

Siegwerk wirtualna obsługa klienta

Fot. Alexandra Koch / pixabay.com

Obecnie producent testuje różne technologie komunikacji, które pozwolą nawiązać kontakt z klientem i zaprezentować swoje produkty i rozwiązania, a także umożliwią lepszą wymianę wiedzy i zagwarantują profesjonalne wsparcie.

Transmisje, konferencje on-line, wirtualne pokazy

Z założenia wprowadzane właśnie rozwiązania mają przynieść firmie korzyści na stałe – poprawić interakcję z klientami i efektywność, redukując czas konieczny na podróż do siedziby Siegwerk. Obecnie jednak, w dobie gdy ze względu na pandemię COVID-19 kontakt osobisty wciąż nie jest wskazany, podobne technologie okazują się wyjątkowo użyteczne. Ralf Hildenbrand, prezes oddziału amerykańskiego oraz członek zarządu Siegwerk, wyjaśnia:

Chcemy przenieść kontakt z klientem w sferę wirtualną, oferując takie narzędzia jak transmisje na żywo z wydarzeń, konferencje on-line, wirtualne pokazy, zdalne szkolenia czy warsztaty.

Hildenbrand dodaje, że pogłębiony kontakt cyfrowy w połączeniu z lokalnymi wydarzeniami oraz spotkaniami osobistymi pozwoli firmie działać szybciej, efektywniej oraz lepiej dostosowując się do potrzeb klientów.

INKday dla uczestników z całego świata

Oprócz nowych, zdalnych możliwości kontaktu face-to-face z klientami firma planuje również zmienić na bardziej wirtualną formułę swoich wydarzeń z serii INKday. W ten sposób umożliwi udział uczestnikom z całego świata. Siegwerk organizuje spotkania z cyklu INKday już od ponad dwunastu lat, oferując klientom i ekspertom doskonałą platformę do dyskusji na najważniejsze dla branży tuszów tematy.

Źródło: european-coatings.com

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
100%
0%
Ocen: 1
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA