Jak podają zgodnie zagraniczne serwisy związane z branżą farbiarską firma Sherwin-Williams zamierza w tym roku zdobyć 12% polskiego rynku farb. Aby zrealizować ten ambitny cel firma podpisała umowy zostając właścicielem dwóch polskich marek oferujących farby dekoracyjne oraz jednego polskiego producenta farb przemysłowych. Nazwy tych firm zostaną...
…podane do wiadomości w oficjalnym oświadczeniu jakie koncern ma wydać 15 kwietnia. Już teraz jednak pilnie strzeżona informacja budzi dużą ciekawość, a branżowi działacze prześcigają się w dociekaniach o kogo chodzi.
Nie wiadomo również, czy Sherwin-Williams zdecyduje się od razu na umieszczenie swego loga na produktach przejętych firm. Ujawniono natomiast, że koncern ma w planach ogromną kampanię reklamową w Polsce, na którą przeznaczona zostanie rekordowa kwota 10 mln dolarów. Przewidziano między innymi reklamy w prasie, spoty telewizyjne, a także specjalne akcje promocyjne, na które poświęcone zostaną dodatkowe środki. Szczegóły na ten temat poznamy wkrótce.
Aktualizacja: 02.04.2013. Gratulujemy wszystkim uważnym, którzy zorientowali się, że powyższy news jest tylko Prima aprilisowym żartem!