Koncern Bayer ogłosił, że od 1 września 2015 jego oddział MaterialScience będzie znany pod nową nazwą Covestro. Jako osobna firma zyska większą niezależność i będzie mógł rozwinąć skrzydła w branży materiałowej.
Odłączenie oddziału Bayer MaterialScience ogłoszono po raz pierwszy we wrześniu 2014. Jako osobna firma zyska on większą niezależność i będzie mógł decydować sam o sobie.
Nazwa Covestro powstała z połączenia kilku słów, które charakteryzują markę. „Co” pochodzi od „collaboration” (z ang. współpraca), natomiast „vest” (z ang. nadawać, uposażać) podkreśla silną biznesową pozycję firmy w branży, podobnie jak końcówka „stro” (od „strong” – z ang. silny).
Tworząc swój nowy wizerunek Bayer MaterialScience kierował się uwagami swoich klientów, pracowników i innych osób związanych z firmą. Priorytetem było podkreślenie mocnych stron marki, pokazanie jej jako pioniera technologicznego, ważnego gracza na rynku oraz przedsiębiorstwa, które tworzy pracowity i oddany zespół.
Źródło: Bayer