Rynek FarbThe making of… Cromax medialną marką lakierów do renowacji

The making of… Cromax medialną marką lakierów do renowacji

Lakiernia Centrum Szkoleniowego po raz kolejny zamieniła się w plan zdjęciowy. Cromax, jedna z najbardziej medialnych marek lakierów do renowacji w Polsce po raz kolejny zaistnieje na szklanym ekranie, inspirując swoją innowacyjnością i uniwersalnością zastosowania.

Pasja do nowych technologii i wychodzenie poza schemat wcielając w życie pionierskie pomysły połączyły firmy z różnych branży w projekcie „Think Big – We share your passion for business”, którego organizatorem jest UPC Biznes. W ramach inicjatywy powstają filmy-reportaże przedstawiające Polaków, którzy swoimi niestandardowymi rozwiązaniami inspirują świat.

21 października nakręcone zostały w Ośrodku Szkoleniowym Cromax sceny lakierowania historycznego fotelu RM58 zaprojektowanego w latach 50. przez wizjonera-artystę Romana Modzelewskiego, którego produkcji seryjnej podjęła się firma Vzor.

Marka Cromax, wybrana przez firmę Vzór na dostawcę technologii lakierniczej dla designerskiego mebla, aktywnie zaangażowała się w projekt kręcenia sceny ukazującej przebieg procesu nadawania fotelowi wyjątkowego koloru i doskonałego połysku.

Film światło dzienne ujrzy w listopadzie tego roku. Emisje planowane są nie tylko na łamach kanału Youtube i fanpage’u konkursu Think Big na Facebooku https://www.facebook.com/UPCbiznes?ref=br_tf, ale również na kanale 11 Galerii UPC oraz w ogólnopolskich mediach.