REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Strona główna  >  Artykuły(Strona 204)
Inhibitory korozji – sposób na ochronę antykorozyjną

Inhibitory korozji – sposób na ochronę antykorozyjną

Do tej pory opracowano kilka sposobów radzenia sobie z korozją, jednak inhibitory korozji, czyli związki chemiczne reagujące z powierzchnią elementu i tworzące na niej ochronną warstewkę, zdają się być spośród nich najbardziej uniwersalnym. Do tego niedrogim i łatwym w aplikacji, nic więc dziwnego, że coraz częściej stosuje się je jako dodatki do różnego rodzaju pokryć.
Czy promocja branży meblarskiej wpłynie na sprzedaż farb?

Czy promocja branży meblarskiej wpłynie na sprzedaż farb?

Trwa konkurs na udział w branżowym programie promocji dla branży meblarskiej w ramach poddziałania 6.5.2 PO IG. O dofinansowanie mogą starać się firmy z branży meblarskiej i 14 innych branż. Celem programu jest wzmocnienie konkurencyjności gospodarki poprzez poprawę wizerunku polskiej gospodarki wśród partnerów międzynarodowych, nawiązanie przez przedsiębiorców kontaktów gospodarczych oraz wypromowanie polskich specjalności eksportowych.
Laur dla reklamy linii Woodex

Laur dla reklamy linii Woodex

Seria plakatów promujących Woodex firmy Teknos – linię produktów zabezpieczających powierzchnie drewniane narażone na działanie warunków atmosferycznych – otrzymała wyróżnienie w konkursie MediaFinlandia 2011 na najlepszą reklamę.
Pokoloruj świat z Duluxem – światowa akcja Let’s Colour

Pokoloruj świat z Duluxem – światowa akcja Let’s Colour

Ponure blokowiska, obdarte dworce, miejskie zakątki tak brzydkie i przygnębiające, że ma się natychmiast ochotę stamtąd uciekać. Każdy z nas zna takie miejsca i widuje je każdego dnia w drodze do pracy, szkoły, na uczelnię. Tej wszechobecnej szarości postanowiła przeciwstawić się marka Dulux, powołując do życia globalną akcję Let’s Colour. Mieszkańcy dziesiątek miast i miasteczek chwycili za pędzle i wałki i zaczęli kolorować swój mały świat.
Nanorurki węglowe i niewidzialne samoloty

Nanorurki węglowe i niewidzialne samoloty

Bogactwa nanotechnologii wykorzystywane są dziś szeroko w życiu codziennym, a propozycje ich nowych zastosowań mnożą się jak grzyby po deszczu. Jedno z nich to pomysł nanostrukturalnej osłony, czyniącej samoloty niewidzialnymi dla radarów.
Sytuacja na rynku biocydów

Sytuacja na rynku biocydów

Choć pozycja biocydów na rynkach dojrzałych nie jest ostatnio obiecująca, ich producenci są nastawieni optymistycznie. Nadzieję dostrzegają w obecnym boomie na produkty ekologiczne, które są na ogół dużo bardziej podatne na ataki bakterii i grzybów.
Kampania reklamowa ma zachwycać

Kampania reklamowa ma zachwycać

589 firm z 48 krajów wzięło udział w konkursie Epica Awards. Nagroda w tym konkursie zapewnia prestiż i reklamę firmy. W tym roku jedną z nagród przyznano firmie Beckers AB-Alcro, która otrzymała trzecią nagrodę w kategorii „Konserwacja domu". Przekaz reklamowy oferowany przez AB-Alcro, który wyszedł poza ramy zwykłego płaskiego plakatu.
Malarstwo ulicy, najdłuższy obraz 3D

Malarstwo ulicy, najdłuższy obraz 3D

Malowanie obrazów 3D na ulicy to sztuka wymagająca jeszcze chyba więcej wyobraźni niż przy tworzeniu Murali. W listopadzie 2011 roku Joe and Max ustanowili nowy rekord Guinessa na najdłuższy obraz uliczny, malując kanion Reebok na West India Quay w Londynie. Tylko podziwiać!
Strona 204 z 205«202203204205
 REKLAMA