REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Wirtualne centrum AkzoNobel

W Wielkiej Brytanii otwarte zostało nowe, niezwykłe centrum klienta AkzoNobel i marki Dulux. Dzięki rzeczywistości wirtualnej pozwala ono wizualizować wnętrza sklepów jeszcze zanim nowy produkt trafi na półkę.

wirtualne centrum AkzoNobel

Fot. arch. AkzoNobel

Centrum o powierzchni prawie 600 metrów kwadratowych zlokalizowane jest w Slough. To pierwszy tego typu ośrodek, który umożliwia dystrybutorom produktów AkzoNobel eksperymentowanie z różnymi wystrojami sklepów i układami towaru na półkach.

Położona w centralnym punkcie ośrodka instalacja wirtualnej rzeczywistości pozwala sprawdzić, jak prezentuje się wystawa, wypróbować rozkład elementów w salonie, ocenić, czy jest wystarczająco wygodny i praktyczny. Wszystko jeszcze zanim produkt trafi na półki. Jak mówi Matt Pullen, dyrektor zarządzający oddziału AkzoNobel UK & Ireland:

Dzięki naszej nowej ofercie wychodzimy naprzeciw potrzebom klientów. To centrum pozwoli im wizualizować nowe projekty i eksperymentować z architekturą sklepu – to świetny sposób, by sprawdzić, jak innowacje wkomponowują się w wystrój salonu, jeszcze zanim trafią na rynek.

Ośrodek mieści się w pobliżu otwartej niedawno Dulux Academy. Otwarta w marcu szkoła oferuje rocznie zaawansowane szkolenia z takich dziedzin jak znajomość produktów, techniki aplikacji oraz zagadnienia związane z kolorem, projektowaniem i efektywnością.

Źródło: AkzoNobel

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
50%
50%
Ocen: 0
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA