REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Visualizer Akzo Nobel z nagrodą Innovation of the Year

Aplikacja Visualizer stworzona przez Akzo Nobel w ubiegłym roku nadal zbiera wyróżnienia! Właśnie otrzymała nagrodę Innovation of the Year w ramach 2015 Digital Communication Awards.

Visualizer

Fot. arch. Akzo Nobel

Nagrodzona aplikacja to praktyczne narzędzie do wizualizacji konkretnych wnętrz w wybranym kolorze farby. Projekt ten, genialny w swej prostocie, pozwala do woli eksperymentować z odcieniami bez obawy o zrujnowanie wyglądu naszego mieszkania.

Jury tegorocznej edycji Digital Communication Awards doceniło Akzo Nobel i jego Visualizer za strategiczne podejście, kreatywną realizację i efektywną implementację. To nie jedyne wyróżnienie, jakie do tej pory zdobyła aplikacja – wcześniej przyznano jej również nagrodę Mobile App of the Year na 2014 UK IT Industry Awards oraz Gold Award for Best Hi-Tech Gadget na House Beautiful UK Awards 2014.

Przed wprowadzeniem aplikacji Akzo Nobel przeprowadził specjalny sondaż, który miał sprawdzić, czy narzędzie tego typu jest potrzebne. Okazało się, że tak – spośród ponad 5000 przepytanych osób większość stwierdziła, że chciałaby bawić się kolorem, ale nie czuje się w tym temacie wystarczająco pewnie. 96% respondentów wierzy, że barwy mogą wprawiać w dobry nastrój, ale równocześnie 76% boi się wybrać nieodpowiedni odcień do swojego mieszkania. Nic więc dziwnego, że Visualizer cieszy się dziś taką popularnością – w dniu otrzymania nagrody Innovation of the Year aplikacja przekroczyła liczbę pięciu milionów ściągnięć.

Źródło: Akzo Nobel

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
50%
50%
Ocen: 0
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA