Trwa trzeci etap kampanii firmy Atlas „Poznaj Mistrza” z Kamilem Stochem w roli głównej. Jeszcze do 6 stycznia można przesłać swoje zdjęcie, które stanie się częścią mozaiki umieszczonej na nowym kasku polskiego mistrza skoków narciarskich.
Kampania „Poznaj Mistrza” odbywa się w trakcie Pucharu Świata w skokach narciarskich 2015/2016 i została podzielona na pięć etapów. Pierwszym z nich, nazwanym po prostu „Poznaj Mistrza”, był wywiad ze Stochem przeprowadzony przez Marcina Prokopa oraz interaktywna zabawa, dzięki której można było sprawdzić swoją wiedzę o polskim skoczku.
W etapie drugim, „KASKing”, fani mieli możliwość wyboru projektu nowego kasku dla Kamila Stocha. Największą popularnością cieszył się „Folk”, którego motywem przewodnim jest góralska parzenica. W wybranym przez uczestników akcji kasku polski mistrz wystąpi już podczas zawodów Pucharu Świata 23-24 stycznia 2016 w Zakopanem.
Obecnie trwa etap trzeci, w ramach którego do 6 stycznia za pośrednictwem specjalnej aplikacji na stronie www.atlasfachowca.pl/stoch można przesyłać swoje zdjęcia. Powstanie z nich fotograficzna mozaika, która utworzy wspomniany wzór na kasku Stocha.
Kampania „Poznaj Mistrza” z udziałem polskiego skoczka jest również dedykowana fachowcom zajmującym się malarstwem i glazurnictwem. Wszak również są oni mistrzami – w swoim własnym fachu.
Źródło: Atlas