REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Tuk-tukowa reklama

Tuk-tuki, czyli inaczej autoriksze, to jeden z chętnie wybieranych środków transportu w wielu krajach azjatyckich. Ich reklamowy potencjał w Kambodży wykorzystała firma Jotun.

Tuk-tuk Jotun tuk-tukowa reklama

Fot. arch. Jotun

W Kambodży jest około 20 000 tuk-tuków. Poruszają się po ulicach praktycznie wszystkich większych miast. Mają więc ogromny reklamowy potencjał, który Jotun postanowił wykorzystać do promocji swoich farb dekoracyjnych.

Jak zapewnia norweski producent, to tylko jedna z dróg, którymi dociera do klientów w Kambodży, ale, jak przyznaje – bardzo skuteczna. Prosty sposób na ciekawą reklamę.

Źródło: Jotun

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie »

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
50%
50%
Ocen: 0
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA