REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Sukces targów Chinacoat 2011


Organizowana co roku ekspozycja CHINOCOAT w listopadzie 2011 przyciągnęła rekordową liczbę uczestników, odzwierciedlając dynamiczny i niezmienny rozwój chińskiego rynku pokryć, farb i klejów.

Doroczne międzynarodowe targi lakierów, farb, farb drukarskich i klejów CHINACOAT2011 miały miejsce już po raz 16. Ekspozycja odbyła się w Shanghai New International Expo Centre (SNIEC) na hali o powierzchni 55 tysięcy metrów kwadratowych, gdzie produkty swoje zaprezentowało 1005 wytwórców z 30 krajów. Mimo nieciekawej sytuacji ekonomicznej na świecie i zbieżności terminu targów z amerykańskim Świętej Dziękczynienia w wydarzeniu wzięło udział ponad 4000 gości zza oceanu.

CHINACOAT, obecnie jedna z największych i najbardziej żywych tego typu ekspozycji na świecie, stanowi doskonałą okazję do spotkania się reprezentantów różnych dziedzin przemysłu – zarówno wytwórców pokryć, farb i klejów, jak i dostawców surowców czy sprzętu – a także do wejścia w interakcję z klientami. Ponieważ organizatorzy kładą szczególny nacisk na transfer technologii. Prócz prezentacji producentów na targach miejsce miały również warsztaty, projekcje i skupione wokół technologicznych nowinek dyskusje, w których w tym roku wzięło udział 3248 osób. Warsztaty Techniczne dotyczyły trzech zagadnień – pierwsze to projektowanie i optymalizacja receptur pokryć i farb, drugie – funkcjonalne pokrycia o dużej wartości dodanej, trzecie – rozwijane obecnie technologie produkcji i przetwarzania polimerów i pokryć. Nowością na targach był Technology Corner – program prezentacji dotyczących nowych technik produkcji i strategii marketingowych. Tematy tegorocznych pokazów to nanotechnologie w przemyśle pokryć, zaawansowane techniki w przemyśle metali oraz funkcjonalne i estetyczne pokrycia architektoniczne.

Jak co roku dokonano także prezentacji rodzimego przemysłu farbiarskiego jednego z krajów sąsiadujących – tym razem była to Turcja. Jako przedstawiciel tureckiego przemysłu wystąpił Ahmet Yigitbasi, wiceprezes Bosadu (Stowarzyszenia Tureckiego Przemysłu Lakierniczego) i prezes Yasar Coatings Group. Ponadto na targach miejsce miała 9. Konferencja CHINACOAT, w tym roku skupiająca się na pokryciach wysokiej jakości. Przewodni referat autorstwa profesora Jamila Baghdachiego dotyczył reagujących na bodźce samonaprawiających się pokryć.

zobacz film: http://www.chinacoat.net/video/video.htm

Dzięki dbałości o atrakcyjną oprawę i interesujące dla uczestników treści CHINACOAT z roku na rok przyciąga coraz więcej gości z całego świata. Nie bez znaczenia jest również fakt, że to właśnie w Chinach organizowana jest ekspozycja, tamtejszy rynek pokryć, farb i klejów bowiem od kilkunastu lat niezmiennie się rozwija, niezależnie od niekorzystnej sytuacji ekonomicznej w Europie i Stanach Zjednoczonych. Wykorzystują to światowi dostawcy farb i lakierów (AkzoNobel, PPG, Henkel, DuPont, BASF), lokalizując w Chinach dużą część swoich przedsięwzięć produkcyjnych.

fot. arch. Chinacoat

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
100%
0%
Ocen: 1
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA