REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Sto na targach BUDMA 2016

W dniach 2-5 lutego branża budowlana miała swoje święto na targach Budma w Poznaniu. Jednym z ok. 800 wystawców była firma Sto, której stoisko przyciągało uwagę targowych gości. Nic dziwnego, skoro obchodziła tam swoje 20. urodziny.

Sto BUDMA 2016

Fot. arch. Sto

Przemierzając targowe pawilony można było napotkać pełną gamę specjalności, w zakresie których funkcjonują (nie tylko) polskie firmy budowlane. Stoiska przeszło 800 firm rozmieszczone zostały
w kilkunastu pawilonach, a odwiedziło je kilkadziesiąt tysięcy gości.

Okrągły jubileusz stanowił dla Sto pretekst do organizacji niezwykłego stoiska. Uczestnicy targów BUDMA mieli więc okazję poznać główne walory firmy i przekrój jej oferty na powierzchni 250 m², którą podzielono na działy produktowe. Sporą część stoiska zajęło specjalne pomieszczenie, w którym zaprezentowano wewnętrzne powłoki dekoracyjne oraz innowacyjne systemy akustyczne. Obok niego ulokowano kącik architekta, gdzie toczyły się rozmowy na temat ciekawych rozwiązań, funkcjonalności i nowych trendów w polskiej architekturze. Nieopodal stanęła ściana testowa, na której można było zaobserwować właściwości farby StoColor Dryonic. Na miejscu można było też porozmawiać z fachowcami z działu Industry oraz StoCretec. Poza tym do dyspozycji gości pozostawało grono techników, doradców handlowych, product i project managerów. Tak silne zaplecze personalne sprawiło, że każdy z odwiedzających mógł liczyć na fachowe doradztwo jak i pełen pakiet informacji.

Niewątpliwą atrakcję stanowiły pokazy aplikacji powłok dekoracyjnych. Zaprezentowano w ten sposób m.in. proces uzyskiwania efektu rdzy na ścianie. Nie zabrakło też urodzinowego tortu z 20 świeczkami, które zdmuchnął sam Prezes – Jacek Woźniczka.

Sto BUDMA 2016

Fot. arch. Sto

Stoisko Sto odwiedzane było licznie nie tylko przez klientów, inwestorów i architektów. Firma gościła również studentów architektury, uczniów rozmaitych szkół budowlanych oraz hobbystów i osoby będące na etapie budowy własnego domu. Nie tylko oni docenili udział Sto w targach BUDMA. Organizatorzy przyznali firmie Złoty Medal za farbę StoColor Dryonic, nagrodę ACANTHUS AUREUS za stoisko zgodne ze strategią marketingową firmy oraz statuetkę z okazji jubileuszu 20-lecia istnienia Sto.

Podczas czterech targowych dni firma Sto gościła wiele osób, którym nie tylko zaprezentowała szeroką ofertę, ale też uchyliła rąbka tajemnicy w temacie nowo rozpoczętych projektów, tegorocznych nowości produktowych, jak i rozwiązań, które w znacznym stopniu okażą się pomocne w codziennej pracy architekta.

Źródło: Sto

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
100%
0%
Ocen: 1
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA