Show Your Flavor (Pokaż Swój Smak) – takie hasło przyświecało artystom i pasjonatom, którzy chwycili za pędzle, by przyozdobić kolorowymi muralami sklepy firmy Starbucks w Malezji! Kampania to wspólne dzieło Starbucksa i AkzoNobel.
W ramach kampanii Show Your Flavor barwne murale powstaną na kilku wybranych sklepach w Klang Valley oraz Penang. Cel – stworzenie młodym ludziom możliwości wyrażenie siebie i swoich słonecznych, letnich nastrojów poprzez kolor. I to kolor nie byle jaki, bo z palety AkzoNobel – koncern dostarczył farby do wykonania malowideł.
Jak wyjaśnia Sydney Quays, dyrektor generalny Berjaya Food Berhad, tego lata Starbucks zwraca szczególną uwagę na osobowość swoich klientów. Dlatego powstał cały szereg napojów Frappuccino na każdy nastrój, a dzięki kampanii klienci mogą również wyrazić się artystycznie.
Indra Laban, główny manager AkzoNobel Decorative Paints Malaysia, podkreślił, że kampania wpisuje się w projekty AkzoNobel: wspieranie młodych talentów oraz inicjatywę Human Cities. Dzięki niej kolory stworzyły w malezyjskich miastach piękniejsze środowisko do życia, a pomalowane ściany stały się dla ich twórców i admiratorów narzędziem inspiracji i porozumienia.
Źródło: AkzoNobel