REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Śnieżka – wyniki i podsumowanie roku 2013

Firma Śnieżka opublikowała wyniki finansowe osiągnięte w roku 2013. Ukształtowały się one na poziomie zbliżonym do tych z roku poprzedniego.

ŚnieżkaWyniki FFiL Śnieżka za rok 2013 wyglądają następująco:

  • przychody ze sprzedaży – 573,9 mln zł (2012: 576,3 mln zł – spadek o 0,4%),
  • skonsolidowany zysk operacyjny – 57,5 mln zł (2012: 56,3 mln zł – wzrost o 2%),
  • skonsolidowany zysk netto – 45,3 mln zł (2012: 46,8 mln zł – spadek o 3%).

Prócz tego miniony rok przyniósł Śnieżce nowe wyróżnienia. Firma znalazła się m.in. w gronie laureatów Superbrands, na Liście 2000 Rzeczpospolitej oraz w rankingu Perły Polskiej Gospodarki. Na początku roku farbom proszkowym Proximal przyznano prestiżowy certyfikat QUALICOAT, a niedawno donosiliśmy o certyfikacie KidZone dla farb Śnieżka Satynowa i Śnieżka Supermal Emalia Akrylowa. W sprzedaży pojawiły się też także innowacyjne produkty, takie jak farby Magnat Ceramic.

Źródło: Śnieżka

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
50%
50%
Ocen: 0
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA