REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Sika triumfuje – dobre wyniki za rok 2012

W roku 2012 szwajcarskiej firmie Sika udało się poszerzyć swoje wpływy na światowym rynku, co oczywiście przełożyło się na dobre wyniki finansowe.

fot. Sorinus (stockfreeimages.com)

Sprzedaż koncernu wyniosła 4,82 mld franków szwajcarskich, a więc nastąpił wzrost o 5,8% w stosunku do roku poprzedniego. Jest to zasługa coraz wyraźniejszej obecności na rynku globalnym, co pozwoliło firmie zrównoważyć skutki wciąż niezbyt korzystnej sytuacji finansowej w Europie. W krajach rozwijających się sprzedaż produktów Sika zwiększyła się o prawie 11%.

W lokalnych walutach zanotowano wzrost 5,3%. Jeśli chodzi o regiony, sprzedaż wzrosła najbardziej (o 17%) w Ameryce Łacińskiej, gdzie firma ulokowała w ostatnim czasie sporo inwestycji. W Ameryce Północnej wzrost wyniósł 9%, w rejonie Azji i Pacyfiku – 6,8%, zaś na obszarze Indie – Bliski Wschód – Afryka – 7,7%. Straty przyniósł rynek europejski, co spowodowane jest utrzymującym się kryzysem euro oraz problemem zadłużenia.

Źródło: pcimag.com

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
50%
50%
Ocen: 0
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA