a
kontakt z nami: 785 366 475 redakcja: redakcja@rynekfarb.pl reklama: ad@rynekfarb.pl
Profesjonalnefarby.net
Rynek FarbFarby dekoracyjnePPG rusza z nową kampanią reklamową

PPG rusza z nową kampanią reklamową

Nowa kampania reklamowa PPG ma pokazać zaangażowanie koncernu w realizowanie potrzeb klientów, niezależnie od tego czy są to osoby prywatne poszukujące farby dekoracyjnej do pomalowania swego mieszkania czy wytwórcy samochodów, architekci i inwestorzy budowlani.

PPG

Fot. arch. PPG

Rozpoczęta już w 2011 roku kampania obecnie zyskuje nowy kształt. Do klientów trafią nowe materiały – zarówno w wersji drukowanej, jak i on-line – prezentujące żywe i intensywne kolory, jakie zyskują pomalowane farbami PPG obiekty, wyróżniając się na szarym i bezbarwnym tle. Prócz tego koncern zamierza odświeżyć swoją stronę internetową oraz wzmóc działania na portalach społecznościowych, z których korzysta dziś wielu jego klientów. Usprawniona zostanie też komunikacja wewnątrz firmy, tak aby każdy jej pracownik mógł pełnić rolę świadomego i kompetentnego ambasadora marki.

Wielokanałowa kampania reklamowa koncentruje się na produktach dla lotnictwa, motoryzacji, budownictwa komercyjnego, infrastruktury, przemysłu morskiego i energetycznego oraz budownictwa mieszkaniowego. Jej hasło „Bringing innovation to the surface” zwraca uwagę na innowacyjność, która dla PPG jest wartością kluczową.

Materiały reklamowe pojawią się już w tym kwartale w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, a także w kluczowych regionach działania firmy w rejonie Azji i Pacyfiku, Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki i Ameryki Południowej. Już teraz są one również dostępne on-line.

Źródło: PPG