REKLAMA
Get Adobe Flash player

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Patrz, jak farba schnie – w teatrze

Patrzeć, jak farba schnie – to w języku angielskim powiedzenie oznaczające po prostu nudę. Nie da się ukryć, że nie jest to zbyt ciekawa czynność. A jednak, jak się okazuje, przy odrobinie chęci można i w niej odnaleźć coś fascynującego!

patrz, jak farba schnieW teatrze Herald Theatre w nowozelandzkim Auckland zorganizowano wydarzenie Watching Paint Dry, które polegało na niczym innym, jak na obserwowaniu schnącej farby. Co wieczór w innym kolorze.

O co właściwie chodzi? Widzowie, zachęcani do ustawienia na głośny dźwięk swoich telefonów, mieli nauczyć się w ten sposób ignorować przychodzące wiadomości i skupić się w 100% na mało fascynującej, ale jakże uspokajającej czynności. Niemałe wyzwanie w dobie naszego uwiązania na technologicznej smyczy…

Kto by pomyślał, że poczciwa farba może się okazać narzędziem relaksacyjnym, pomagającym nam się wyciszyć i odpocząć od informacyjnego szumu? Oczywiście aby wypróbować jej kojące działanie, nie trzeba lecieć aż do Nowej Zelandii. Być może warto to sprawdzić we własnych domowych pieleszach?

Tym, którzy mimo wszystko boją się nudy, proponujemy małe urozmaicenie. Wystarczy spojrzeć przez mikroskop. Gwarantujemy, że robi się dużo ciekawiej!

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
100%
0%
Ocen: 1
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA