REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Ognisty kalendarz Profix… i o kalendarzach słów kilka

Początek roku to czas, kiedy możemy wybierać spośród wielu firmowych kalendarzy. Przedsiębiorcy prześcigają się w kreatywnych, niebanalnych, przykuwających wzrok projektach… Nietypową propozycję ma dla nas w tym roku również firma Multichem, producent marki Profix.

kalendarz Profix 2017

Fot. arch. Profix

Twórcy kalendarza Profix wykorzystali motywy ze znanych plakatów filmowych. Pracownicy firmy pojawili się w aranżacjach zainspirowanych takimi hitami ekranu jak Sin City, Pan i pani Smith, Chicago, American Beauty, Lolita, Nagi instynkt czy Kill Bill. Pełną wersję kalendarza obejrzeć można na stronie firmy.

Wszystkie projekty, które pojawiły się w kalendarzu, są bardzo pomysłowe. Prawdopodobnie jednak uwagę przyciągną przede wszystkim te „z pieprzypkiem”. Część aranżacji ma wyraźny erotyczny podtekst, a w dwuznacznej roli wystąpił tu nawet sam prezes Piotr Muszkieta. Również slogan, którym reklamowany jest kalendarz, „Stosunek Prezesa do kolorów”, nie pozostawia złudzeń, że firma postanowiła zafundować swoim klientom i sympatykom coś naprawdę ognistego. Gratulujemy odwagi!

Lakiery w negliżu

Pomysłów na firmowe kalendarze było już wiele, część z nich prezentowaliśmy na naszych stronach. Standard to zdjęcia pozostające ściśle w tematyce, którą zajmuje się firma – jak samochodowy kalendarz Spies Hecker (wersja 2014, 2015 i 2016).

Z bardzo odważnych kalendarzy słynie producent środków do napraw blacharsko-lakierniczych APP (wersja 2015 i 2016). Co roku organizuje on w swoich warsztatach profesjonalną sesję z udziałem roznegliżowanych modelek. Choć golizny jest tu sporo, sesja jest zawsze dziełem profesjonalnych fotografów, którzy tworzą pozbawione wulgarności, lekko artystyczne aranżacje.

Piękno zewnętrzne i… wewnętrzne

Inni producenci farb są bardziej zachowawczy. Niektórzy z nich, w sposób mniej dosadny, zwracają uwagę na wdzięk zatrudnionych u siebie pięknych pań. Tak robi co roku Jotun (wersja 2014 i 2015), a w roku 2014 uroczą sesję w stylu pin-up zafundowała swoim pracownicom firma Brenntag. Są to zwykle piękne, artystyczne zdjęcia wykonane przez profesjonalnych fotografów.

Wreszcie – są również firmy, które stawiają na piękno, ale wewnętrzne. W zeszłym roku Tikkurila Polska została oficjalnym mecenasem Kalendarza Dębickiego 2016, na który złożyły się zdjęcia zwykłych-niezwykłych ludzi z okolic Dębicy, pasjonatów, którzy z zapałem poświęcają czas i energię swojemu hobby i zarażają nim innych.

Z zainteresowaniem śledzimy wszystkie te projekty i niecierpliwie wypatrujemy kolejnych, licząc na kreatywność i pomysłowość przedsiębiorców!

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie »

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
100%
0%
Ocen: 1
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA