REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Nowa strategia rozwoju na drugie urodziny Nouryon

Nouryon obchodzi właśnie drugie urodziny jako niezależna firma. Były to dwa lata ważnych decyzji, które doprowadziły do zwiększenia efektywności i opłacalności produkcji, a równocześnie lepszej obsługi klienta. W ramach prezentu urodzinowego koncern ogłosił nową strategię.

Nouryon drugie urodziny

Fot. arch. Nouryon

Nouryon powstał dwa lata temu z odłączonego oddziału AkzoNobel Specialty Chemicals. Dla koncernu obecne drugie urodziny to jednak nie tylko czas podsumowania. Firma ogłosiła właśnie, że przyjęła nową strategię rozwoju.

Partner, oferujący kompleksowe rozwiązania

Nowa strategia ma sprawić, że Nouryon lepiej odpowiadać będzie na potrzeby klienta i górować będzie nad konkurencją. W planach jest także zwiększenie udziału produktów specjalnych w portfolio. Jak komentuje dyrektor generalny koncernu, Charlie Shaver:

W ciągu minionych dwóch lat odnieśliśmy fenomenalny sukces. Stworzyliśmy nową strukturę organizacyjną, dzięki której nasz biznes, operacje i funkcje zostały zorientowane na to, co robimy najlepiej. Nowa struktura w połączeniu z naszymi nieustannymi wysiłkami, by działać bardziej efektywnie, pozwoliły nam zwiększyć zyski, nawet na bardzo trudnym obecnie rynku.

Jak dodał Shaver, firma jest gotowa, by kontynuować swoją biznesową podróż z nową strategią, zgodnie z którą koncern skupi się na najbardziej obiecujących sektorach i rynkach. Chce tym samym przeobrazić się z dostawcy składników w partnera oferującego kompleksowe rozwiązania.

Cztery obiecujące sektory

W ramach nowej strategii Nouryon zamierza się skupić na sektorach: rolniczym, budownictwo i infrastruktura, środki czyszczące i ochrona osobista. Poświęci też najwięcej uwagi rozwijającym się rynkom, takim jak Chiny, Azja Południowo-Wschodnia i Indie.

Źródło: Nouryon

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
100%
0%
Ocen: 1
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA