REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Malarz Roku Dekoral 2013 – głosowanie internautów

Z początkiem kwietnia ruszył kolejny etap konkursu Malarz Roku Dekoral 2013 – głosowanie internautów. Wchodząc na stronę www konkursu każdy może przyczynić się do zwycięstwa swojego faworyta.

Malarz Roku Dekoral 2013Opisy 20 finałowych realizacji wraz ze zdjęciami są już na stronie www.malarz-roku.pl, a od 1 kwietnia głosować mogą internauci. Głosowanie potrwa do 8 maja, a pięć najwyżej ocenionych inwestycji w trakcie gali finałowej będzie walczyło o tytuł Wykonawcy Publiczności, niezależny od głównej nagrody Malarz Roku Dekoral 2013. Ostateczna decyzja będzie należała do uczestników Gali. Zwycięzca otrzyma Nagrodę Publiczności – myjkę wysokociśnieniową ufundowaną przez firmę Koelner.

Zachęcamy do głosowania i komentowania! Podobnie jak w poprzednim roku autor najciekawszego komentarza również może liczyć na nagrodę – malowanie dowolnego pomieszczenia do 50 m² przez Malarza Certyfikowanego Dekoral oraz zestaw farb.

Szczegóły oraz możliwość głosowania na stronie Malarz Roku Dekoral.

Źródło: Dekoral

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
50%
50%
Ocen: 0
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA