20 listopada w Hotelu Arche w Warszawie odbyła się konferencja „Wyzwania współczesnego biznesu”, zorganizowana przez Śnieżkę dla jej partnerów biznesowych. Zaproszeni eksperci mówili między innymi o skutecznym zarządzaniu firmą i asortymentem oraz wyzwaniach na rynku pracy.
Krzysztof Pytel, ekspert z 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży i marketingu, opowiedział o zarządzaniu doświadczeniami klienta w punkcie handlowym. W tej samej tematyce pozostał Tomasz Kosiński, Dyrektor Marketingu Strategicznego Śnieżki, który mówił o odpowiadaniu na bieżące potrzeby klientów.
Na konferencję zaproszony został również Mateusz Kusznierewicz, mistrz świata w żeglarstwie, który opowiedział o mechanizmach motywacji, strategii i konsekwencji w realizacji planów. Zyta Machnicka, dyrektor generalna i główny strateg w Lightness, mówiła natomiast o budowaniu marki pracodawcy.
W trakcie konferencji swoją premierę miał również Program Wsparcia Biznesu „LIDER” skierowany do partnerów biznesowych Śnieżki. Szczegóły zaprezentowali regionalni dyrektorzy sprzedaży firmy – Daniel Brelak i Jarosław Czarnecki.
Źródło: Śnieżka