REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Kolor Roku 2020 Tikkurila: cytrynowa radość

Kiedy życie daje ci cytryny, zrób lemoniadę – tym sloganem Tikkurila reklamuje swój Kolor Roku 2020. Został nim bowiem radosny, cytrynowy odcień żółtego, H300 Lemonade.

Kolor Roku 2020 Tikkurila

Fot. arch. Tikkurila

Od jakiegoś czasu żółty kolor jest silnie obecny w modzie i dekoracji wnętrz. Tikkurila wpisała się więc w ten trend. Równocześnie kolor jest jasny i miękki, radosny i wyszukany, dzięki czemu świetnie zastępuje wszechobecne w naszych domach szarości i beże.

Lemonade to powiew świeżego powietrza i siła optymizmu. Zawsze jest światełko w tunelu, zawsze jest szansa na zmiany – zarówno w naszym domu, jak i na świecie. Tym samym odcień nadchodzącego sezonu Tikkurili kontynuuje optymistyczne przesłanie Koloru Roku 2019 – K319 Flamingo.

Z nudnego w magiczne

Kolorowi Roku towarzyszy cała paleta na rok 2020, przygotowana wspólnie przez projektantkę wnętrz Laurę Juslin i architektę Lilli Maunulę we współpracy z ekspertem ds. koloru w Tikkurila, Iriną Hanhisalo. Jak komentuje Hanhisalo:

Naszą koncepcją była przemiana zwykłych, codziennych rzeczy w nowe i interesujące przy pomocy koloru. Wystarczy odrobina farby, by dokonać transformacji nudnego wnętrza w magiczną przestrzeń. Równocześnie, choć nowa kolekcja musiała być modna i na czasie, nie mogła być również zbyt wyszukana.

W efekcie powstał zestaw odcieni, które wydają się nowe, a równocześnie dobrze znajome. Kolekcja opiera się na połączeniach głębokich, ciemnych kolorów z chłodnymi i świeżymi, dzięki którym całość promieniuje radością i dobrą energią.

Zrób lemoniadę

Także duet projektantek Juslin-Maunula jest bardzo zadowolony z efektu. Ekspertki mówią:

Nasza filozofia projektowania dobrze współgra z filozofią kolorystyczną Tikkurili. Odrobina koloru, szczypta kreatywności wystarczą, by zamienić zwykłą przestrzeń lub obiekt w ten nasz, najukochańszy. Tak samo działa farba.

W tym kontekście hasło: „Kiedy życie daje ci cytryny, zrób lemoniadę” wydaje się bardzo na miejscu.

Źródło: Tikkurila

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
50%
50%
Ocen: 2
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA