a
kontakt z nami: 785 366 475 redakcja: redakcja@rynekfarb.pl reklama: ad@rynekfarb.pl
Profesjonalnefarby.net
Rynek FarbFarby przemysłoweJotunCare dla superjachtów – wsparcie na dłużej

JotunCare dla superjachtów – wsparcie na dłużej

Jotun rusza z nowym programem dla sektora superjachtów. JotunCare to serwis, który zapewnia długoterminowe wsparcie obsłudze superjachtów i pomaga maksymalnie wykorzystać możliwości zastosowanej powłoki ochronnej.

JotunCare Jotun superjachty

Fot. JosepMonter / pixabay.com

Firma Jotun jest aktywna w sektorze superjachtów od ponad 25 lat. W tym czasie, jak mówi Gary Ward, globalny dyrektor ds. wsparcia floty superjachtów w Jotun, zdobyła dogłębną wiedzę na temat wymagań i wyzwań, jakie stawia ten dynamicznie rozwijający się sektor. Tak powstał nowy, dostosowany do potrzeb klientów program JotunCare.

Długoterminowy serwis i opieka

Nowy program oznacza zupełnie nowe podejście – serwis i opiekę nad zabezpieczonym superjachtem przez cały czas jego użytkowania. Jak wyjaśnia Ward:

Superjachty zasługują na najlepsze rozwiązania – nie tylko w momencie ich budowania i zabezpieczania, ale przez cały okres trwania projektu, jakim są. Niestety zbyt wielu właścicieli i kapitanów otrzymuje entuzjastyczne wsparcie i pomoc w momencie wyboru powłoki i jej aplikacji, ale później kontakt z dostawcą się urywa.

JotunCare to kompleksowe, długoterminowe wsparcie. Program zbudowany jest wokół czterech filarów: Jotun Fleet Support (specjalny punkt kontaktowy, dzięki któremu klienci łatwo uzyskają wsparcie), Lifecycle Inspections (regularne monitorowanie wydajności powłoki z wykorzystaniem wymiernych danych), Crew Education (szkolenia i warsztaty dla załogi, aby ze swojej strony potrafiła zapewnić jak najlepszą konserwację powłoki) i JotunCare App – czyli aplikacja, pozwalająca w prosty sposób uzyskać wsparcie w dowolnym momencie.

Troska o klienta to coś więcej

Jotun ma w swojej ofercie pełną gamę produktów dla sektora superjachtów – w tym powłoki na zbiorniki, farby przeciwporostowe, podkłady i farby nawierzchniowe. Jak podkreśla jednak Kent-Ove Kragseth Sylte, globalny dyrektor ds. marketingu w dziale Yachting Jotun:

Wierzymy, że troska o klienta to coś więcej niż spotkanie face to face w przystani, to trwanie u jego boku, by zagwarantować mu korzyści w dłuższej perspektywie, stworzyć porozumienie i zapewnić optymalne efekty. Tak robi godny zaufania partner.

Źródło: Jotun

Dowiedz się więcej o firmie