REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Jotun – wyniki za styczeń-sierpień 2013

Dobra passa koncernu Jotun trwa. Zgodnie z dokonanym właśnie podsumowaniem pierwszych ośmiu miesięcy 2013, dochody firmy zwiększyły się w stosunku do analogicznego okresu w zeszłym roku o 6%. Zysk operacyjny natomiast skoczył w górę o 18%.

Jotun

Fot. arch. Jotun

Tegoroczny sukces firmy Jotun to przede wszystkim zasługa doskonałych wyników sprzedaży farb na Bliskim Wschodzie i w Środkowej Azji. W ostatnich miesiącach koncern wkroczył na nowe rynki – do Bangladeszu, Birmy i Maroko. Pomogły również stabilne ceny surowców oraz sprawne zarządzanie asortymentem.

Wysokie dochody przynoszą wszystkie sektory z wyjątkiem Marine Coatings – powłok dla przemysłu morskiego. Jest to spowodowane mniejszą liczbą budowanych statków w ostatnim czasie i prawdopodobnie zmiana na lepsze nie nastąpi zbyt szybko.

Wszystko wskazuje więc na to, że osiągnięte w roku 2013 wyniki będą równie znakomite, co w roku poprzednim. Firma nie spoczywa jednak na laurach i zarobione środki inwestuje w nowe przedsięwzięcia – od stycznia do sierpnia tego roku przeznaczyła na ten cel prawie 500 mln koron norweskich. W ten sposób powstały między innymi nowe zakłady produkcyjne w Rosji, Brazylii oraz Chinach.

Szczegóły na stronie Jotun.

Źródło: Jotun

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie »

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
50%
50%
Ocen: 0
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA