REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Henkel – wyniki za rok 2017, plany i prognozy

W trakcie dorocznego walnego zgromadzenia Henkel podsumował finansowo rok 2017. Mimo wyzwań na rynku firma radzi sobie doskonale, o czym świadczy najwyższa w jej dotychczasowej historii dywidenda.

Henkel wyniki za rok 2017

Dr Simone Bagel-Trah, Przewodnicząca Komitetu Akcjonariuszy i Rady Nadzorczej, oraz dyrektor generalny firmy Henkel, Hans Van Bylen. Fot. arch. Henkel

Dzięki doskonałej sytuacji koncernu, dyrektor generalny Hans Van Bylen ogłosił wypłatę najwyższej dywidendy w historii firmy. Wyniosła ona 1,79 € na udział i wzrosła o 10,5% w stosunku do poprzedniego roku.

W trakcie walnego zgromadzenia dyrektor stwierdził, że sytuacja na rynku jest stosunkowo dobra, choć są pewnie powody do obaw. W Europie wciąż nie wiadomo, w jaki sposób przeprowadzony zostanie Brexit i jaki będzie on miał wpływ na europejską gospodarkę. Element niepewności wprowadzają także ceny surowców oraz efekty walutowe. Eksperci spodziewają się, że wartość dolara amerykańskiego spadnie w stosunku do euro. Podobnie może się stać z walutami niektórych krajów o gospodarkach mniej rozwiniętych, w których działa Henkel.

Mimo to prognozy są optymistyczne. Firma przewiduje, że w całym roku 2018 osiągnie organiczny wzrost na poziomie 2-4%. W nadchodzących miesiącach Henkel zamierza aktywnie realizować swoją strategię, której priorytetami są: napędzanie wzrostu, przyspieszanie digitalizacji, zwiększenie sprawności operacyjnej oraz finansowanie rozwoju. „Celem jest, aby Henkel stał się bardziej zorientowaną na klienta, innowacyjną, sprawnie zarządzają i scyfryzowaną firmą” – wyjaśnia Hans Van Bylen.

Źródło: Henkel

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
100%
0%
Ocen: 1
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA