REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Graco rozwija się na światowym rynku

Ostatnie kilka miesięcy dla firmy Graco to czas intensywnego rozwoju. Na swoim koncie ma aż trzy duże transakcje, kilka dni temu natomiast ogłosiła kolejną – zakup High Pressure Equipment (HiP), producenta sprzętu do kontroli przepływu.

GracoPrzejęcie HiP kosztowało Graco 160 mln $. Transakcja ma zostać zamknięta w pierwszym kwartale roku 2015. Firma ogłosiła także zakup amerykańskiego wytwórcy pomp, White Knight Fluid Handling, którą to transakcje planuje zamknąć jeszcze w styczniu.

Kilka tygodni temu natomiast dopełniono formalności w sprawie przejęcia dwóch innych przedsiębiorstw – kanadyjskiego GeoBlaster Equipment Sales & Services oraz brazylijskiego Multimaq. Wielkość sprzedaży oraz zysk EBITDA zakupionych czterech firm za miniony rok wyniósł sumarycznie 50 mln i 17 mln $.

Jak skomentował Patrick J. McHale, prezes Graco, transakcje te mają napędzić dynamiczny rozwój firmy na nowych obszarach rynkowych i przyczynić się do rozszerzenia oferty o nowe, funkcjonalne produkty i rozwiązania.

Źródło: Graco

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
100%
0%
Ocen: 1
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA