REKLAMA
Get Adobe Flash player

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Gadżety jak złoto – księga trendów AkzoNobel 2016

Co słychać w kolorystyce wyposażenia samochodów i gadżetów elektronicznych? Jaki kolor smartfona będzie najbardziej na topie w nadchodzącym sezonie? Odpowiedzi na te pytania znaleźć można w najnowszym przewodniku po trendach opublikowanym przez AkzoNobel.

AkzoNobel trendy 2016 gadżety

Stephie Sijssens. Fot. arch. AkzoNobel

Nowa księga trendów zaprezentowana została światu podczas specjalnego wydarzenia w McLaren Technology Center w Woking w Wielkiej Brytanii. AkzoNobel jest partnerem zespołu McLaren w wyścigach Formuły 1 – opracował linię kolorystyczną pojazdów wyścigowych drużyny i dostarcza jej swoje lakiery.

Jak wyjaśnia Stephie Sijssens, Color Design Manager w dziale AkzoNobel Performance Coatings, firma szuka tego co najnowsze, najświeższe i najbardziej rewolucyjne w projektach gadżetów elektronicznych i wyposażenia samochodów, a następnie przekłada to na cztery główne trendy kolorystyczne, osiem palet i 72 efekty i tekstury. Zestawienie ma inspirować producentów oraz wpływać na projekty przyszłości.

Kluczowe słowo dla tegorocznego przewodnika to „przejście”. Chodzi o to, by odnaleźć równowagę między skrajnościami. Odcieniem, który świetnie obrazuje ten trend, jest wybrany przez AkzoNobel dla tego sektora Kolor Roku 2016 – My Gold. Ponadczasowy, ale zarazem osobisty i kameralny, przyciąga wzrok, ale równocześnie bardzo dobrze komponuje się z innymi kolorami – klasycznymi czernią i bielą, a także ciemnymi, stonowanymi barwami czy odcieniami pastelowymi.

Fot. arch. AkzoNobel

Fot. arch. AkzoNobel

Każdy z czterech trendów zaprezentowane przez AkzoNobel w tegorocznej, 11. już edycji przewodnika, obrazuje pewne przejście, złoty środek, spotkanie odmiennych żywiołów. Są to:

  • Archive – zderzenie tego co było i tego co będzie; dekonstrukcja kolorystycznych motywów z przeszłości, dzięki której uzyskujemy inspirującą, nowoczesną paletę,
  • Obscura – w którym tony ciemne i jasne grają równie ważną rolę; to paleta zainspirowana przejściem dnia w noc,
  • Upgrade – gdzie spotykają się emocje i technologia; kolorystyczne wyzwolenie od naszej codziennej gonitwy i ciepłe, „ludzkie” akcenty wprowadzone do surowego, stechnologizowanego otoczenia,
  • This.is.Me – balansowanie między słowami a obrazami; zestaw ekspresyjnych odcieni, głoszący pochwałę niedoskonałości.

Przypomnijmy, że w ubiegłorocznym przewodniku AkzoNobel królowały ciepłe odcienie i efekty metaliczne. Kolorem Roku 2015 został miedziany Smooth Copper.

Źródło: AkzoNobel

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
100%
0%
Ocen: 1
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA