REKLAMA
Get Adobe Flash player

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Strona główna  >  Farby dekoracyjne  >  inne dekoracyjne(Strona 37)
Etykieta emisji farb we wnętrzach

Etykieta emisji farb we wnętrzach (News)

Od dnia pierwszego stycznia 2012 roku, producenci we Francji muszą zamieszczać na wszystkich nowych farbach informacje o poziomie emisji lotnych związków organicznych. Specjalna etykieta ("émissions dans l’air intérieur"), pozwoli konsumentom na łatwe rozpoznanie, z jakim produktem mamy do czynienia. Według podobnego schematu jak na etykiecie energetycznej, tutaj podane są litery od A+ (emisja znikoma lub jej brak), aż do C (wysoka emisja).
Benjamin Moore wybrał Kolor Roku 2012

Benjamin Moore wybrał Kolor Roku 2012 (News)

Przełom roku to tradycyjnie czas podsumowań, ale również prezentowania tego co będzie w nadchodzącym sezonie trendy. Nie inaczej jest w dziedzinie aranżacji wnętrz.
Specjaliści marki Benjamin Moore zapowiadają istotne zmiany, szczególnie jeżeli chodzi o modną kolorystykę wnętrz. W zeszłym roku najlepiej na salonach czuł się głęboki, klubowy fiolet Vintage Wine 2116-20.
Kampania reklamowa ma zachwycać

Kampania reklamowa ma zachwycać (Artykuł, Foto, Multimedia)

589 firm z 48 krajów wzięło udział w konkursie Epica Awards. Nagroda w tym konkursie zapewnia prestiż i reklamę firmy. W tym roku jedną z nagród przyznano firmie Beckers AB-Alcro, która otrzymała trzecią nagrodę w kategorii „Konserwacja domu". Przekaz reklamowy oferowany przez AB-Alcro, który wyszedł poza ramy zwykłego płaskiego plakatu.
Śnieżka wśród najcenniejszych polskich marek

Śnieżka wśród najcenniejszych polskich marek (News)

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. potwierdzając swoją silną pozycję na rynku również w tym roku znalazła się w rankingu „Najcenniejszych Polskich Marek”. Zestawienie już po raz ósmy przygotował dział ekonomiczny dziennika „Rzeczpospolita” we współpracy z firmą Acropolis Advisory oraz AC Nielsen.
Konkurs „Przebarwione metamorfozy” rozstrzygnięty

Konkurs „Przebarwione metamorfozy” rozstrzygnięty (News)

Magazyn Dekoratorium ogłosił zwycięzców konkursu „Przebarwione metamorfozy”. Laureaci otrzymają kreatywne nagrody ufundowane przez FFiL Śnieżka.
Malarstwo ulicy, najdłuższy obraz 3D

Malarstwo ulicy, najdłuższy obraz 3D (Artykuł)

Malowanie obrazów 3D na ulicy to sztuka wymagająca jeszcze chyba więcej wyobraźni niż przy tworzeniu Murali. W listopadzie 2011 roku Joe and Max ustanowili nowy rekord Guinessa na najdłuższy obraz uliczny, malując kanion Reebok na West India Quay w Londynie. Tylko podziwiać!
Sukces targów Chinacoat 2011

Sukces targów Chinacoat 2011 (News)

Organizowana co roku ekspozycja CHINOCOAT w listopadzie 2011 przyciągnęła rekordową liczbę uczestników, odzwierciedlając dynamiczny i niezmienny rozwój chińskiego rynku pokryć, farb i klejów.
Maleje zapotrzebowanie na żywice alkidowe w UE

Maleje zapotrzebowanie na żywice alkidowe w UE (Artykuł)

Zgodnie z nowym raportem BAC, opublikowanym na stronie MarketPublishers.com, popyt na żywice alkidowe w Unii Europejskiej notuje obecnie spadek

Strona 37 z 37«353637
 REKLAMA