REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Strona główna  >  Farby dekoracyjne  >  do ścian i elewacji(Strona 100)

Farba elewacyjna Lotusan (Video)

Efekt lotosu to wierne odtworzenie mikrostruktury powierzchni liścia lotosu w farbie StoLotusan Color Liście lotosu są niezwilżalne. Po każdym deszczu stają się natychmiast suche i czyste. Woda tworzy krople poruszające się jak kulka po szklanej płycie. To znane w przyrodzie od dawna, niezwykłe zjawisko, nazwane efektem lotosu, firma Sto wykorzystała do stworzenia silikonowej farby elewacyjnej: StoLotusan Color. W efekcie, przy zastosowaniu
farby StoLotusan Color powierzchnia kontaktu płaszczyzny elewacji z wodą i brudem oraz ich przyczepność do podłoża zostają ograniczone do
minimum. Film prezentuje jak woda zachowuje się na elewacji wymalowanej farbą Lotusan oraz prezentuje podstawowe cechy produktu.
Pokoloruj świat z Duluxem – światowa akcja Let’s Colour

Pokoloruj świat z Duluxem – światowa akcja Let’s Colour (Artykuł)

Ponure blokowiska, obdarte dworce, miejskie zakątki tak brzydkie i przygnębiające, że ma się natychmiast ochotę stamtąd uciekać. Każdy z nas zna takie miejsca i widuje je każdego dnia w drodze do pracy, szkoły, na uczelnię. Tej wszechobecnej szarości postanowiła przeciwstawić się marka Dulux, powołując do życia globalną akcję Let’s Colour. Mieszkańcy dziesiątek miast i miasteczek chwycili za pędzle i wałki i zaczęli kolorować swój mały świat.
Inspirowane miastem i naturą zestawy kolorystyczne od PARA Paints

Inspirowane miastem i naturą zestawy kolorystyczne od PARA Paints ()

PARA Paints, kanadyjski producent farb, zaprezentował trendy kolorystyczne na rok 2012. Prócz samych propozycji odcieni farb dostępne są w tym roku również cztery nowe zestawienia kolorów, sugerujące najbardziej efektowne połączenia barw ścian i dodatków.
Etykieta emisji farb we wnętrzach

Etykieta emisji farb we wnętrzach (News)

Od dnia pierwszego stycznia 2012 roku, producenci we Francji muszą zamieszczać na wszystkich nowych farbach informacje o poziomie emisji lotnych związków organicznych. Specjalna etykieta ("émissions dans l’air intérieur"), pozwoli konsumentom na łatwe rozpoznanie, z jakim produktem mamy do czynienia. Według podobnego schematu jak na etykiecie energetycznej, tutaj podane są litery od A+ (emisja znikoma lub jej brak), aż do C (wysoka emisja).
Benjamin Moore wybrał Kolor Roku 2012

Benjamin Moore wybrał Kolor Roku 2012 (News)

Przełom roku to tradycyjnie czas podsumowań, ale również prezentowania tego co będzie w nadchodzącym sezonie trendy. Nie inaczej jest w dziedzinie aranżacji wnętrz.
Specjaliści marki Benjamin Moore zapowiadają istotne zmiany, szczególnie jeżeli chodzi o modną kolorystykę wnętrz. W zeszłym roku najlepiej na salonach czuł się głęboki, klubowy fiolet Vintage Wine 2116-20.
Kampania reklamowa ma zachwycać

Kampania reklamowa ma zachwycać (Artykuł, Foto, Multimedia)

589 firm z 48 krajów wzięło udział w konkursie Epica Awards. Nagroda w tym konkursie zapewnia prestiż i reklamę firmy. W tym roku jedną z nagród przyznano firmie Beckers AB-Alcro, która otrzymała trzecią nagrodę w kategorii „Konserwacja domu". Przekaz reklamowy oferowany przez AB-Alcro, który wyszedł poza ramy zwykłego płaskiego plakatu.
Śnieżka wśród najcenniejszych polskich marek

Śnieżka wśród najcenniejszych polskich marek (News)

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. potwierdzając swoją silną pozycję na rynku również w tym roku znalazła się w rankingu „Najcenniejszych Polskich Marek”. Zestawienie już po raz ósmy przygotował dział ekonomiczny dziennika „Rzeczpospolita” we współpracy z firmą Acropolis Advisory oraz AC Nielsen.
Konkurs „Przebarwione metamorfozy” rozstrzygnięty

Konkurs „Przebarwione metamorfozy” rozstrzygnięty (News)

Magazyn Dekoratorium ogłosił zwycięzców konkursu „Przebarwione metamorfozy”. Laureaci otrzymają kreatywne nagrody ufundowane przez FFiL Śnieżka.
Strona 100 z 101«9899100101
 REKLAMA