Dekoral znów triumfuje w rankingu „Rzeczpospolitej” – na liście Najcenniejszych Polskich Marek 2014 w kategorii produktów niespożywczych zajął wysokie 15. miejsce, awansując o trzy pozycje w stosunku do roku poprzedniego.
Z rankingu wynika, że nie tylko w swojej kategorii Dekoral zostawia w tyle konkurencję – także w klasyfikacji ogólnej uplasował się wysoko, bo na 39. pozycji. Zaliczył tym samym skok w górę o cztery oczka w stosunku do ubiegłorocznego zestawienia.
O tym, że jest to marka znana i rozpoznawana przez polskich konsumentów, świadczy 12. miejsce w zestawieniu „priorytet w świadomości”; o tym, że klienci chętnie polecają ją znajomych – 18. pozycja w rankingu „stopa referencji”. Przypisuje się jej także wysoką jakość oraz prestiż (odpowiednio 18. i 22. miejsce).
Po wyróżnieniu Superbrands 2014/2015 jest to kolejny duży sukces marki Dekoral w ostatnim czasie. Gratulujemy!
Źródło: Dekoral