REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Datacolor z nowym sprzętem dla sprzedawców farb

Firma Datacolor wprowadza na rynek nowy sprzęt do dopasowania koloru. ColorReader Spectro to niekosztowne, łączone przez Bluetooth urządzenie powstałe z myślą o detalicznych sprzedawcach farb.

Datacolor ColorReader Spectro

Fot. arch. Datacolor

Jak zapewnia producent, jego nowy produkt jest idealny dla sklepów z farbami i narzędziami, ponieważ jest niekosztowny, a pozwala zaoferować klientom profesjonalnym usługę dokładnego dopasowania koloru. ColorReader Spectro może być łatwo zintegrowany z wykorzystywanym oprogramowaniem.

Cena przystępna dla wszystkich

Nowe urządzenie ma być sprzedawane w cenie będącej zaledwie ułamkiem kosztu stacjonarnego spektrofotometru. Jak mówi Jason Loehr, manager ds. produktu w Datacolor:

Widzimy, że wielu sprzedawców na detalicznym rynku farb polega wyłącznie na wzornikach, urządzeniach do wyszukiwania lub zupełnie na niczym, ponieważ nie mogą sobie finansowo pozwolić na obecnie dostępne systemy dopasowania koloru. Dlatego postanowiliśmy stworzyć ColorReader Spectro.

Nowy sprzęt marki Datacolor jest również odpowiednią opcją dla klientów poszukujących poręcznego urządzenia do pomiaru koloru dużych elementów, co nie jest możliwe przy użyciu tradycyjnego stacjonarnego spektrofotometru.

Wygoda dla sklepu

Jak dodaje Jason Loehr, firma Datacolor zawsze kładła nacisk na innowacje, by zapewnić wszystkim firmom – dużym czy małym – narzędzia do prawidłowego dopasowania koloru. Producent zapewnia obsługę klienta w ponad stu krajach, dzięki czemu, jak mówi Loehr, sklepy mogą wreszcie skupić się na sprzedawanie, zamiast zaprzątać sobie głowę kolorami.

Źródło: Datacolor

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
50%
50%
Ocen: 0
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA