REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Color Reader Pro – nowe narzędzie Datacolor i DAW

Datacolor, firma oferująca rozwiązania do zarządzania kolorem, opracowała wraz z niemieckim wytwórcą farb DAW nowy produkt „Color Reader Pro”. Jest to łatwe w obsłudze ręczne narzędzie do dopasowania koloru.

Color Reader Pro DAW Datacolor

For. arch. Datacolor

Obydwie firmy łączy wieloletnia współpraca w dziedzinie pomiaru koloru oraz opracowywania nowych formuł w laboratoriach i zakładach produkcyjnych. Jak mówi Enno Weber, szef oddziału Coloristic and Machine Technology w DAW, Color Reader Pro powstał, ponieważ potrzebne było nowe, łatwe w obsłudze i precyzyjne narzędzie, które zastąpi starzejące się produkty.

Obecnie narzędzie, przeznaczone dla profesjonalnych malarzy, będzie m.in. dystrybuowane przez internetowy sklep marki Caparol należącej do DAW. Jak mówi Axel Voelcker, szef działu Digital Marketing w firmie Caparol, dzięki współpracy DAW z Datacolor udało się wypracować rozwiązanie ściśle dostosowane do potrzeb klientów.

Źródło: european-coatings.com

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
100%
0%
Ocen: 1
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA