REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

BCF pokazuje, jak ważne są farby w czasach pandemii

Brytyjska Federacja Powłok ruszyła z nową kampanią #essentialcoatings i #essentialinks. Ma ona uświadomić kluczową rolę, jaką w walce z pandemią COVID-19 odgrywa branża farb i tuszów.

BCF farby pandemia COVID-19 koronawirus

Fot. ar130405 / pixabay.com

Farby i powłoki zawsze były ważne, ale w ostatnich kilku miesiącach, w dobie walki a z koronawirusem, ich znaczenie rośnie. Właśnie o tym przekonuje Brytyjska Federacja Powłoki (BCF) w swojej najnowszej kampanii.

Farby w czasach koronawirusa

Według BCF członkowie federacji mają swój kluczowy wkład w walkę z pandemią, produkując powłoki i tusze stosowane na respiratorach, szpitalnych łóżkach czy wózkach, a także osłonach przy sklepowych ladach, butlach tlenowych, szpitalnych izolatkach. Ostatnio zapotrzebowanie na tego typu produkty jest też ogromne w branży opakowaniowej.

Ale to nie wszystko. BCF zwraca też uwagę, że wielu producentów farb w czasach pandemii przestawiło swoje zakłady na produkcję niezwykle potrzebnych dziś wyrobów, jak środki odkażające do dłoni czy sprzęt do ochrony osobistej. O podobnych działaniach donosimy na bieżąco na łamach naszego portalu.

Kampania nie kończy się na pandemii

Aby pokazać, jak ważne są powłoki i tusze także w dzisiejszym trudnym czasie, Brytyjska Federacja Powłok uruchomiła specjalną stronę, na której podaje konkretne przykłady, jak brytyjska branża farb pomogła w walce z COVID-19. Kampania #essentialcoatings i #essentialinks jest również prowadzona w mediach społecznościowych. Jak zapewnia dyrektor generalny BCF, Tom Bowtell, jest to długoterminowy projekt:

Obecnie wszyscy jesteśmy skupieni na sposobach, w jakie walczymy z koronawirusem, ale chcielibyśmy też, by szeroki wkład branży farb w gospodarkę w przeszłości, dziś i jutro został doceniony tak, jak na to zasługuje. Dlatego nasza kampania kontynuowana na przestrzeni roku, aby pokazać, na jak wiele sposobów farby i tusze wspierają brytyjską gospodarkę i konsumentów. Od służby zdrowia po wojskowość, od branży samochodowej do sprzętu AGD i RTV – farby, powłoki i tusze wszędzie odgrywają kluczową rolę.

Źródło: BCF

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
50%
50%
Ocen: 0
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA