REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

BASF najcenniejszą marką chemiczną na świecie

Od ostatniego roku wartość BASF jako marki wzrosła o 11%. Oznacza to, że obecnie wynosi ona prawie 8,3 mld $, a niemiecki koncern jest najcenniejszą marką chemiczną na świecie – twierdzi raport Brand Finance.

BASF najcenniejsza marka chemiczna

Fot. arch. BASF

Jak twierdzą autorzy raportu, wartość marki BASF wzrosła wskutek nowej strategii koncernu, w ramach której realizuje on nowe, ambitne cele, skupia się na wzroście organicznym oraz rozwoju w Azji, zwłaszcza na rynku chińskim. Firma słynie ze swoich inicjatyw w kierunku ochrony środowiska, obniżenia emisji gazów cieplarnianych i oszczędnego gospodarowania wodą, a także z inwestycji w digitalizację i nowoczesne technologie.

Jak mówi dyrektor generalny Brand Finance, David Haigh, dużym zagrożeniem dla pozycji BASF mogło być powstanie koncernu DowDuPont, łączącego dwie znane marki, Dow Chemical i DuPont. I choć spółki Dow i DuPont wygrywają według ekspertów pod względem siły marki (którą determinują m.in. inwestycje marketingowe oraz wydajność biznesu), pozycja BASF jako najcenniejszej marki w tej branży pozostaje niezagrożona.

Źródło: coatingsworld.com

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
50%
50%
Ocen: 0
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA