REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Axalta o transformacji cyfrowej w branży lakierniczej

W dniach 14-15 listopada we Frankfurcie odbyła się kolejna odsłona konferencji Chemicals Sales & Marketing Toolbox. Głos na konferencji zabrał również przedstawiciel Axalta Coating Systems – jego referat dotyczył transformacji cyfrowej w branży lakierniczej.

Axalta transformacja cyfrowa branża lakiernicza

Gilles Navez. Fot. arch. Axalta Coating Systems

W trakcie listopadowej konferencji Gilles Navez, Axalta Product and Marketing Director w dziale Refinish Systems EMEA, mówił o najlepszych praktykach firmy w zakresie transformacji cyfrowej w branży lakierniczej.

Axalta Coating Systems ma w tej dziedzinie bogate doświadczenie – m.in. wprowadziła na rynek pierwszy bezprzewodowy system do cyfrowego zarządzania kolorami, któremu towarzyszyła premiera pierwszego na świecie spektrofotometru z łącznością Wi-Fi.

Digitalizacja w każdej dziedzinie życia

Digitalizacja liczy się dziś coraz bardziej niemal w każdej dziedzinie życia. Nie inaczej jest w branży lakierniczej. Stopniowej cyfryzacji ulega zarówno proces dopasowania koloru i przetwarzania danych, jak i choćby analiza popularności odcieni. Jak mówi Gilles Navez:

W firmie Axalta stawiamy na innowacyjność i zmiany. Dzięki temu jesteśmy bardziej elastyczni, a nasi klienci chętniej wybierają nas na swoich partnerów. Cyfryzacja napędza ewolucję branży lakierniczej, a z naszą pomocą warsztaty i dystrybutorzy mogą nieustannie się rozwijać.

Największe tego typu wydarzenie w Europie

Konferencja Chemicals Sales and Marketing Toolbox została zorganizowana już po raz siódmy. Jest to największe europejskie wydarzenie dotyczące sprzedaży i marketingu w branży chemicznej. Każdego roku przyciąga prawie dwustu gości, którzy chętnie dzielą się swoimi doświadczeniami i dobrymi praktykami.

Źródło: Axalta Coating Systems

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
50%
50%
Ocen: 0
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA