REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Askval.com – na problemy z kolorem

Wszyscy wiemy, że wybór odcienia farby to jeden z najtrudniejszych etapów odmalowywania mieszkania. Aby ułatwić trochę to zadanie, Valspar przygotował specjalną interaktywną stronę internetową.

askval.comJak mówi Stephen Strong, szef działu cyfrowego marketingu Valspar, z wyników sondaży wynika, że wybór odcienia farby zajmuje większości klientom ponad 100 dni. To mnóstwo czasu, dlatego też firma postanowiła opracować narzędzie, które uprości i skróci proces podejmowania decyzji.

Wybór ułatwić ma na przykład psychotest dotyczący kolorów, którego wynik pomoże dopasować barwę ściany w pokoju do osobowości domownika, narzędzie do rozpoznawania odcieni na podstawie fotografii, a także aplikacja do analizy Pinteresta (ponieważ, jak stwierdzili specjaliści, właśnie tam klienci często szukają inspiracji kolorystycznych). Prócz tego strona oferuje konsultacje online ze specjalistami.

Strona to dzieło FCP Chicago. Zachęcamy do jej odwiedzenia pod adresem www.askval.com.

Źródło: mediapost.com

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie »

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
100%
0%
Ocen: 1
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA