REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

Ashland: Zmień sposób, w jaki myślisz o farbach!

Ashland rusza z nową, ogromną kampanią reklamową. „Transform the way you think about paint” („Zmień sposób, w jaki myślisz o farbach”) – nawołuje w swoim haśle reklamowym. I prezentuje niedoceniony świat modyfikatorów, surfaktantów i środków antypiennych.

Ashland

Fot. arch. Ashland

Użytkownik mówi: „farba”, myśli: „kolor”. Dla producenta jednak „farba” znaczy dużo więcej – to również krycie, lepkość, łatwość aplikacji. Te wszystkie cechy – które kontrolować można przy pomocy odpowiednich dodatków – są nie mniej ważne, a może nawet ważniejsze, od odcienia.

Ashland doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Modyfikatorom reologii i innym dodatkom do farb poświęcił ponad pół wieku swojej działalności. Wypracował w tym czasie rozwiązania, które zrewolucjonizowały branżę farbiarską – poprawiły krycie, dostosowały lepkość, ułatwiły nanoszenie i rozprowadzanie farby na powierzchni.

Obecnie, poprzez nową kampanię reklamową, firma dąży do tego by podkreślić i uświadomić znaczenie wprowadzonych przez siebie technologii. Prachur Bhargava, global marketing manager z oddziału Industrial Specialties, przekonuje, że odpowiedni system reologiczny oferuje ogromne możliwości jeśli chodzi o właściwości użytkowe farby. I dodaje, że w ostatnim czasie Ashland prowadzi również intensywne badania nad sposobami aplikacji farby, biorąc pod uwagę nawet takie parametry jak przykładana siła i dynamika ruchu pędzla. Wyniki będą cennym uzupełnieniem dotychczasowych badań i z pewnością przyczynią się do opracowania kolejnych przełomowych rozwiązań.

Szczegóły znaleźć można na nowo uruchomionej stronie internetowej. Firma zamieściła tam wiele informacji na temat reologii oraz możliwości opracowanych przez siebie dodatków, licząc na to, że im większa będzie wiedza klientów, tym bardziej doceniać będą oni oferowane przez Ashland produkty. Strona będzie na bieżąco aktualizowana. Prócz tego kampania obejmie największe branżowe publikacje na całym świecie, zarówno on-line, jak i w formie papierowej.

Źródło: coatingsworld.com

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
100%
0%
Ocen: 1
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA